Vejle sø
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-03 21:25

Hej alle,

Er der nogen der kender til fiskeriet i vejle sø (ved furesøen ) ?

- jeg var forbi der i dag, det er et perfekt sted at sejle når det
blæser lidt rigeligt, da søen er helt i læ, men jeg mærkede ikke noget
til fisk, og da jeg ikke havde mit ekkolod med, har jeg heller ikke
nogen ide om dybderne.

Claus

Fra : Michael Kjøler

Dato : 06-11-03 10:53

Jeg ved ikke rigtigt hvad der er nu, men da jeg var knægt tog vi nogle
gedder og en del abborrer. Og så er der hork. Men omme bag ved Vejlesø
ligger Vejlemosen, og der er med garanti gedder, hvis der ikke er fisket
tomt eller andet. Men immervæk er Furesøen og Bagsværd sø de bedste

Fra : Benny Fly

Dato : 07-11-03 05:07

over det meste af søen er der 3-5 meter. Der er ofte et bælte af småfisk i
overfladen fra Holte Havn og ud mod midten. Jeg har hørt om en stor gedde
fanget fra turbådens anløbsbro, men har selv kun fået mindre gedder (træk
med wobler langs kanten mellem fiskeklubben og kanalen). Søen er god til
agnfisk.
om fiskebestanden se: http://www.furesoe.dk/Tekstsider_2_2/Fisk.htm

mvh Benny

<Claus> skrev i en