Siemens s55
Fra : Thomas

Dato : 04-11-03 21:08

Hejsa

Jeg har købt en Siemens s55. med Sonofon Variant
og har derefter købt et uorginalt kabel. og derved fået oplåst telefonen. Så
jeg kan bruge Telemore

Men problemet er at telefonen næsten konstant søger efter net når telemore
sim kortet er i. isætter jeg sonofon simkortet er der ingen problemer med at
finde net.

Når jeg skriver *#06# får jeg telefonens oplysninger frem.
der er en punkt hvor der står Variant: A 203

Kan Sonofon lavet noget i selve programmet i telefonen som gør at man
stadigvæk efter at man har lavet unlock
kun kan bruge sonofon's net.

Mvh. Thomas

Fra : Thomas

Dato : 04-11-03 22:23

"Thomas" <tb_aalborg (fjern dette) @mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> der er en punkt hvor der står Variant: A 203
>
> Kan Sonofon lavet noget i selve programmet i telefonen som gør at man

Har fundet ud af det

Mhv Thomas

Fra : 4bendix

Dato : 13-11-03 20:05

"Thomas" skrev d. 04-11-03 21:08 dette indlæg :
> [...]
> kun kan bruge sonofon's net.
>
> Mvh. Thomas
>
> Hej Thomas - jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, har lige
købt en s55 og vil gerne have den unlocket - hvad software har du brugt?
og hvad har du givet for dit datakabel?? Jeg vil vende tilbage til dig
når jeg har fået min unlocked - så kan vi se om problemet er det samme
som hos dig -- MHV Bendix!

http://www.kandu.dk/