phpMyAdmin-2.5.4 med $cfg['PmaAbsoluteUri~
Fra : Frank Hansen

Dato : 04-11-03 19:00

Hej
Jeg har denne fejl i min phpMyAdmin-2.5.4
Jeg kører apache 1,38 lokalt og skal kumn bruge det til at designe min
website

http://localhost/phpMyAdmin-2.5.4/index.php
siger denne fejl

$cfg['PmaAbsoluteUri'] direktivet SKAL være sat i konfigurationsfilen!

Frank Hansen

Fra : Aron Calvert

Dato : 04-11-03 19:26

Frank Hansen wrote:
> [...]
> siger denne fejl
>
> $cfg['PmaAbsoluteUri'] direktivet SKAL være sat i konfigurationsfilen!

Nu er det sådan at vi ikke kan se fejlen.
Jeg får sjovt nok ikke nogen fejl på http://localhost/
Prøv med din ip :)

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 04-11-03 20:06

Aron Calvert wrote:

> Nu er det sådan at vi ikke kan se fejlen.
> Jeg får sjovt nok ikke nogen fejl på http://localhost/
> Prøv med din ip :)

Tjek hans header:
http://212.242.60.196/phpMyAdmin-2.5.4/index.php

mvh
Johan

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 04-11-03 20:10

Johan Holst Nielsen wrote:

> Tjek hans header:
> http://212.242.60.196/phpMyAdmin-2.5.4/index.php

Og lige for den ikke skulle misforståes skulle der være en sådan
halløjsa bagefter =>> ;) ;)

Til Frank - husk lige at smide index.php som en af filerne ved
"DirectoryIndex" i apache config filen ;) Så vil du ikke se alle filerne
hver gang du loader en mappe uden index.php til sidst.

mvh
Johan

Fra : Frank Hansen

Dato : 04-11-03 20:14

"Johan Holst Nielsen" <johan@weknowthewayout.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "DirectoryIndex" i apache config filen ;) Så vil du ikke se alle filerne
> hver gang du loader en mappe uden index.php til sidst.

det kan jeg ikke forstå hvad det er du mener der

Frnak