rækkefølge i comboboks
Fra : Calle.

Dato : 04-11-03 18:33

Hej

jeg henter nogle værdier ind i nogle combobokse med combobox1.items.add
mit problem, er at den selv sorterer dem, hvordan får jeg den til at vise
dem i den rækkefølge jeg har addet dem.

jeg er grøn i Delphi, se der må gerne være et eksempel.

--
Calle

Fra : Harald

Dato : 04-11-03 18:54

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg henter nogle værdier ind i nogle combobokse med combobox1.items.add
> mit problem, er at den selv sorterer dem, hvordan får jeg den til at vise

Sæt Sorted til false i object inspector

/HK

Fra : Calle.

Dato : 04-11-03 19:18

Harald wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> Sæt Sorted til false i object inspector

Havde oveset funktionen, men fandt den lige efter indlæget

Tak for det.

--
Calle