Lån af penge (rki registreret)
Fra : Kurt FJ

Dato : 04-11-03 19:11

Spørgsmålet har sikker været stillet før, men jeg prøver alligevel. Jeg er
gået konkurs med et firma og kan således hverken få et Dankort eller låne
penge i banken, selv om jeg mener det er bagateller (kun 15.000 kr.) Har
nogen et bud på, hvem der låner ud alligevel

Mvh. Kurt

Fra : Daniel Birch

Dato : 05-11-03 06:54

"Kurt FJ" <kurtfj@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> penge i banken, selv om jeg mener det er bagateller (kun 15.000 kr.) Har
> nogen et bud på, hvem der låner ud alligevel

Du har ret - spørgsmålet er også stillet for 1 uge siden - du kan se svarene
længere nede i gruppen.
Hovedtræk: Udlån kan lade sig gøre, men er DYRT! Dankort skal du nok skyde
en hvid pind efter. Men du kan sandsynligvis få et VisaElectron...

mvh
Daniel

Fra : Jonathan Stein

Dato : 05-11-03 10:30

Kurt FJ wrote:

> Spørgsmålet har sikker været stillet før, men jeg prøver alligevel. Jeg er
> gået konkurs med et firma og kan således hverken få et Dankort eller låne
> penge i banken, selv om jeg mener det er bagateller (kun 15.000 kr.)

Du har ret i, at 15.000 kr i den sammenhæng er en bagatel, men det
kan netop få banken til at tænke, at når du ikke kan betale 15.000 kr,
så må din økonomi være _meget_ anstrengt - og dermed risikabel for banken.

Når du også selv kalder det en bagatel hvorfor så ikke få den ryddet
ud af verden?

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : gelse

Dato : 05-11-03 12:38

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 23-11-03 04:28

> [...]
> så må din økonomi være _meget_ anstrengt - og dermed risikabel for banken.
>
> Når du også selv kalder det en bagatel hvorfor så ikke få den ryddet

Jeg tror, du misforstår manden. Mon ikke bagatellen består i, at det kun er
15.000 kr. han vil låne?

Mvh, LHK