IE 6.0 spørgsmål..
Fra : pernille_r

Dato : 04-11-03 14:15

hej venner...

jeg er en nørd - og derfor har jeg et problem som det ville glæde mig hvis
der var en herinde
der kunne svare på...
jeg har lavet et site i dreamweaver, som virker perfekt når jeg trykker f12
for at checke det i browseren...
der er en funktiom på sitet som gør, at man kun kan se det i IE 6, og mit
spørgsmål er derfor følgende...

hvordan kan det være at funktionen virker "lokalt" på min computer i
browseren, men lige så snart jeg ligger det op
på nettet, virker den funktion ikke?? jeg har IE6 skal det lige siges....

anyone??

kh
pernille

Fra : René Lønstrup

Dato : 04-11-03 19:09

pernille_r wrote:
> [...]
> browseren, men lige så snart jeg ligger det op
> på nettet, virker den funktion ikke?? jeg har IE6 skal det lige

Et bud kunne være at javascriptet (som jeg formoder det er) evt. ligger i en
ekstern fil, som måske ikke er blevet uploadet? Eller uploadet til et
forkert sted eller måske har et forkert filnavn? Det kan også være der
henvises til et forkert sted (evt. klassikeren: c:\mappe\fil.js )?

Du skulle vel ikke have et online eksempel vi må have lov at se, så ville
det ihvertfald være noget nemmere at fortælle hvad problemet er..

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : pernille_r

Dato : 04-11-03 22:38

jeg er ret sikker på at filen er hvor den skal være, but - u never know...
siden er på denne adresse.. www.monocrom.dk/why/main.htm
det er meningen at rollover knapperne skal virke, og når man klikker på
presskit, skal der
komme en ny røvfuld links op ovre i venstre side, det hele virker som sagt
lokalt på min computer, men i min
browser er det fucked... suk...
-tak

pernille

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-11-03 00:10

pernille_r <nik@kobra.dk> skrev:

> jeg er ret sikker på at filen er hvor den skal være

Du henviser til
http://www.monocrom.dk/why/knapper/Presskit_over.jpg

men den hedder i virkeligheden

http://www.monocrom.dk/why/knapper/presskit_over.jpg

Serveren ser forskel på store og små bogstavet - der gør
din egen maskine ikke.

Jeg vil anbefale at du konsekvent rette alle filnavne (og kald
til disse) til små bogstaver - så er det meget nemmere at
finde ud af.

--
Allan
http://html-faq.dk