MS Windows
briani 27239
Opdateringspakke til Win 98
Fra : Kale Kop

Dato : 04-11-03 06:04

Jeg har en bejendt som har fået en nyere maskine og har så installeret
win98 som han fik ved sin gamle maskine. Fyren er ikke på internet og så
er spørgsmålet: kan man få en samlet opdateringspakke til win98?.
Jeg har set siden, hvor de enkelte stumper ligger men det vil tage en
krig at hente dem enkeltvis.

mvh
Kale

Fra : hcma

Dato : 04-11-03 15:11

"Kale Kop" <Fietser@email.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> er spørgsmålet: kan man få en samlet opdateringspakke til win98?.
> Jeg har set siden, hvor de enkelte stumper ligger men det vil tage en

Her er en vejledning i hvordan (er godt nok møntet på XP, men gælder også
for W98)
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#gem_updates
m v h
hc

Fra : hcma

Dato : 04-11-03 15:12

> [...]
> er spørgsmålet: kan man få en samlet opdateringspakke til win98?.
> Jeg har set siden, hvor de enkelte stumper ligger men det vil tage en

Hvis du ikke vil downloade dem, kan man bare ringe til Microsoft og få dem
til at sende en CD med alle opdatewringerne på.
m v h
hc

Fra : Kale Kop

Dato : 05-11-03 10:05

hcma wrote:
> [...]
>>

> Hvis du ikke vil downloade dem, kan man bare ringe til Microsoft og få dem
> til at sende en CD med alle opdatewringerne på.

Det vil vi gøre.
Tak for svarene
mvh
Kale