Hestepasser Søges Til Hingst
Fra : J.P

Dato : 14-04-01 17:10

Jeg søger en M eller K til at hjælpe med min OX Araberhingst.
Han er ikke tilredet med alt det grundlæggende er i orden,han er 4 år og 155
i stg.
Du skal selv kunne komme og tage dig af ham også når jeg ikke
er der,du skal være 100% til at stole på og havde erfaring med hingste og
være god til at ride både spring og dressur.
Du skal evt kunne tage med på Arabershows og hjælpe til, og jeg har tænkt
mig at han skal til den fælles matrialprøve på Vilhelmsborg så det ville
være fint hvis du kunne ride han der.

Jeg kan ikke betale dig noget penge for det men du kan evt få en gratis
bedækning ved hingsten.

Hingsten er opstaldet i Boulstrup ved Odder, der står pt 7 andre Araberheste
på stedet.

Du skal være min 18 år.

Ring på tlf 86334732 eller mail.