MS iexplorer
Fra : Feta

Dato : 14-04-01 17:14

Hej med jer
Der var engang en der sendte en løsning så MS iexplorer altid starter i
fuldskærm.
jeg takker
BB

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-01 19:06

Sat, 14 Apr 2001 18:14:06 +0200, skrev "Feta" <feta@hotpop.com>:

>Der var engang en der sendte en løsning så MS iexplorer altid starter i
>fuldskærm.

Hvis du virkelig mener fuld skærm (F 11) så kan det kun lade sig gøre
i IE 4.

Hvis du mener maximeret vindue, så kan det heller ikke lade sig gøre,
men du kan trække i siderne (undlad at maximere), så vil IE huske
denne størrelse indtil du havner på en side, som vil bestemme dit
vindues størrelse, så må du trække i siderne igen.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : SEB

Dato : 16-04-01 10:18

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Hvis du virkelig mener fuld skærm (F 11) så kan det kun lade sig gøre
> i IE 4.

Det var dog mærkeligt. Jeg bruger IE 5.5 - og når den bliver startet
op, er der "fuld skærm" på. Det eneste der er synligt, er proceslinien.

M.v.h.
SEB

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-04-01 16:30

Mon, 16 Apr 2001 11:18:13 +0200, skrev "SEB" <seb@wanadoo.dk>:

>Det var dog mærkeligt. Jeg bruger IE 5.5 - og når den bliver startet
>op, er der "fuld skærm" på. Det eneste der er synligt, er proceslinien.

Upps - du har ret i at det godt kan lade sig gøre (bruger det aldrig).

Grunden til at jeg egentlig regnede med, at det ikke var muligt, er at
man i IE 4 skulle sætte et flueben under avanceret, hvis man ønskede
det og den funktion er der ikke i IE 5+

med venlig hilsen
Knud
--