File treeview med checkboxes..
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 03-11-03 22:15

Hej

Jeg leder lidt efter en komponent der kan give brugeren en mulighed for at
se filerne på vedkommendes computer og så "mærke" filerne/mapperne/drevene
af. Jeg havde forestillet mig noget i retning af det man ser i nogen
anti-virus programmer hvor man kan vælge hvilke sti'er/filer man vil scanne
for virus....

Freeware er naturligvis at foretrække

Nogen ideer?

MVH
Thomas

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 03-11-03 22:15

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@kontorbutikken.dk> wrote in message
> [...]
> af. Jeg havde forestillet mig noget i retning af det man ser i nogen
> anti-virus programmer hvor man kan vælge hvilke sti'er/filer man vil

Glemte lige: Delphi 7 Prof.

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 04-11-03 08:31