creative....(ahem noget gammelt møg)
Fra : Christoffer

Dato : 03-11-03 20:31

Hej NG

Jeg har lige formateret min computer, men jeg kan ikke få mit lydkort til at
virke, pga. creative. Det er virkelig noget møg for jeg prøvede at
installere driverne inde fra creatives side. Men efter installation virkede
kun 2 af mine satelitter de 2 andre kommer der ingenting ud af. Jeg har ikke
installations cd´en til mit lydkort mere, men er det virkelig rigtig at det
ikke er muligt at downloade drivere til et Soundblaster Audigy kort uden at
have den installations cd som jeg fik med da jeg købte mit kort? Jeg har
skiftet til quadrophonic inde i kontrol panel.

Mvh
Christian

Fra : Christoffer

Dato : 04-11-03 13:49

"Christoffer" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg har lige formateret min computer, men jeg kan ikke få mit lydkort til
at
> virke

Hehe nogle gange tænker man "Hvad skete der lige her". Problemet er nemlig
løst, to kabler i min subwoofer var røget ud Piinligt