Hvem kender min hest?
Fra : Tina Dandanell

Dato : 14-04-01 13:08

Jeg har købt en DV hoppe i oktober. Desværre fik jeg ikke hendes papirer med
(dumme mig), så derfor tænkte jeg at der måske var nogen af jer der læser
dette der kender hende.
Hun er efter sigende fra 1992 og efter Mago. Hun er brændemærket med
krone og bølge og nummeret 617. Hun er rød med hvid kode på højre bag, og
160 i stg.

Hvis nogen kender hende, eller hvis nogen ved hvor man kan få oplysninger om
hende ville det være rart at høre fra jer. Jeg er mest interesseret i at
finde ud af hendes afstamning.

Mvh. Tina Dandanell.

Fra : Mulle

Dato : 14-04-01 22:59

Hej Tina!

Det er noget af et stører projekt, når du ikke skriver hestens navn! Jeg vil
gerne prøve at hjælpe dig, men det kan tage op til flere timer*S* Fik du
ikke hestens navn afvide? Det vil hjælpe mig en hel del.

Gitte

Fra : Nielsen

Dato : 15-04-01 13:45

hej
kan man ikke forhøre sig hos dansk varmblod - brændemærkenummeret er vel
reg. derinde ?? - og derfra lede videre ??
mvh Dorthe

Fra : Anet

Dato : 23-04-01 09:45

Hej

Du kan gå ind og søge på hestedatabasen her på nettet.

hilsen
Anet

Fra : Lotte de Richelieu

Dato : 24-04-01 07:58

Hej Tina

Jeg var for sjov inde på lr's hjemmeside (www.lr.dk), hvor jeg søgte på
Mago, og den eneste hingst ved det navn er altså fra '94, så din hoppe kan
nok ikke være efter den

Du kan gå ind på hjemmesiden og søge i hestedatabasen på hestens navn, så
kan det være at du får de oplysninger du skal bruge.

Mvh.
Lotte

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 24-04-01 18:01

Hm....Mago???
Da jeg arbejdede på galopbanen i slutningen af 80'erne var der er
fuldblodshingst ved navn Mago. Jeg mener at ha' læst at han siden hen blev
kåret i DV. Kan ha' været ham der er faderen

--
Venlig hilsen Praxis©

Fra : Tina

Dato : 24-04-01 18:27

Der er ganske rigtigt en fuldblodshingst ved navn Mago, som blev kåret i
DV - den gik GP dressur før 1994, og var forinden succesrig galophest, så
den MÅ være fra før 94, men om den kan være død ved jeg ikke, jeg synes det
er længe siden, man har hørt om den

Prøv evt. på LR's hjemmeside at søge på Mago XX eller xx måske det giver
andet resultat - eller hingsten er væk hvis han er død.

Fra : Lotte de Richelieu

Dato : 25-04-01 07:33

My mistake!

Jeg søgte selvfølgelig kun på Mago, og ikke som jeg nok skulle ha' gjort
Mago xx. Da jeg prøvede det kom den rigtige hingst frem, så jeg prøvede at
kigge lidt på dens afkom.

Der kom 525 stk frem, så jeg kiggede kun på dem fra 1992, og der var ingen
af dem, der var brændemærket med 617. Så jeg fandt ikke den efterspurgte
hest.

Ked af jeg ikke kunne hjælpe mere.

Mvh.
Lotte