dtc4cac
Fra : Michael

Dato : 03-11-03 18:50

Hej i gruppen
er der ikke en venlig sjæl der kan sende mig dct4calc til at unlocke en
35110i med debitel abb., jeg kan ikke finde en der indeholder debitel som
operatø

på forhånd tak

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-11-03 19:03

Michael wrote:

> Hej i gruppen
kik på hello.dk under gratis

Fra : Michael

Dato : 03-11-03 19:07

> kik på hello.dk under gratis

Ja det er jeg godt klar over, men nu er det softwaren jeg er ude efter, men
ellers tak

Fra : helloo.dk

Dato : 03-11-03 23:59

"Michael" <mtl(slet)@larsen.tscadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er jeg godt klar over, men nu er det softwaren jeg er ude efter,
men
> ellers tak

Du kunne jo bare have spurt mig...
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Michael

Dato : 04-11-03 20:09

> men
>
> Du kunne jo bare have spurt mig...
> Hilsen Dan
>
> --
Ups !!!
håber ikke at du tog dig det nært, det skulle ikke opfattes som et surt
opstød, med der er bare sådan at jeg er af natur nysgerrig og vil da godt
snuse lidt til hvad i som unlocker bruger af programel og harware.
Jeg kunne da aldrig finde på at spørge dig om du ikke ville sende mig "dit
forretnings grundlag",
men tak for din opfordring.

Fra : helloo.dk

Dato : 04-11-03 23:03

> [...]
> snuse lidt til hvad i som unlocker bruger af programel og harware.
> Jeg kunne da aldrig finde på at spørge dig om du ikke ville sende mig "dit

Jeg vil gerne starte med at sige at når det drejer sig om sådan noget
software som er Frit tilgængelig for os alle er jeg ikke spor ked af at dele
det med andre. Men der er nogle mennesker som kan være yderst utilfredse når
man ikke lige sidder ved computeren når de lige ringer og skal have lidt
hjælp.. Men jeg har altså et liv ved siden af.. Det skal der være plads
til..
Så held og lykke til med dit nye software.. Brug det fornuftigt..
Hilsen Dan