jpg i netscape6
Fra : Dennis T.

Dato : 14-04-01 12:48

Efter at endelig have fået gif til at funke i konqueror, står jeg
tilbage med netscape6... der nu ikke kan vise jpg billeder...

Nogen der har et godt løsningsforslag?
Den vil simpelthen ikke vise filerne - giver man den en url til et jpg,
så skriver den blot url'en ud i browseren.

/Dennis

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 19-04-01 09:19

"Dennis T." wrote:
> Efter at endelig have fået gif til at funke i konqueror, står jeg
> tilbage med netscape6... der nu ikke kan vise jpg billeder...
Hvilken version?

På den sidste Mozilla release 0.8.1?? virker det fint. Netscape6
er vel Mozilla 0.5 eller så?

--
* Kurosawa: http://www.designlabs.dk/husetsbio *
* Email: Carsten dot Svaneborg at risoe dot dk *

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 19-04-01 13:41

On Thu, 19 Apr 2001 10:18:59 +0200, Carsten Svaneborg wrote:

> Netscape6 er vel Mozilla 0.5 eller så?

Mere ca. Mozilla 0.7.

Mvh.

--
"Ja, så send to pakker, så jeg bedre Adam Sjøgren
kan få øje på dem!" asjo@koldfront.dk