Unlock af Siemens S55 i Odense
Fra : Tommy Ipsen

Dato : 03-11-03 16:42

Hej gruppe

Jeg vil høre, hvor jeg skal gå hen i Odense, hvis jeg vil have min
nyindkøbte (og første mobil) Siemens S55 unlocked?

NB: Hvad sker med garantien på telefonen, når den bliver unlocked?

Mvh

Tommy

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-11-03 16:56

Tommy Ipsen wrote:
kik her http://www.dkunlock.dk/visamt.asp?amt=6

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 03-11-03 19:05

Har brugt ham her før:
Insight Elektronik & Data
Adresse: Benediktsgade 4
Posr nr. og by: 5000 Odense C
Telefon: 28191595
Mobil: 28191595

Han er hurtig og det er helt smertefrit!

Garatien/Reklamationsretten beholder du idet indgrebet sker via en boks,
altså ikke et fysisk indgreb i telefonen!
Men læs her: http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=9911&highlight=garanti

Jess Møller

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 04-11-03 13:21

-kan det virkelig lade sig gøre, at få unlocked sin mobil billigere end
100kr?

Mvh

Tommy

Fra : Henning S. Christian~

Dato : 04-11-03 19:19

På sydfyn tager jeg også 100 hvis det skulle være tættere på dig

--
Tlf låses op - 75kr opdatering af software (Nokia) 75kr oplåsning og
opdatering samtidig 100kr incl aktivering af de ekstra menu'er på 3310

Fra : BenjaminOK

Dato : 05-11-03 12:38

I hvert fald næppe når det handler sig om en SL55. Langt de fleste
Siemens, SE osv. koster 100 kroner, da de skal til en unlocker, han skal
betale sig selv samt sit udstyr osv...
Så jeg tror det ikke, men du kan jo prøve på
dkunlock.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 05-11-03 17:40

BenjaminOK wrote:

> I hvert fald næppe når det handler sig om en SL55. Langt de fleste
> Siemens, SE osv. koster 100 kroner, da de skal til en unlocker, han skal
> betale sig selv samt sit udstyr osv...

Det er en S55 og kan gøres via et uoriginalt datakabel som kan købes til
billige penge - derfor undrer det mig at jeg hører priser fra 100-150
for en simpel unlock...

Mvh

Tommy