Vis udskrift-funktion
Fra : JSB

Dato : 03-11-03 15:38

Jeg har forgæves søgt på nettet efter et javascript (eller anden kode), der
kan vise udskriften af en side, inden den printes.
Med andre ord, så søger jeg noget kode, der svarer til at trykke "Vis
udskrift" under IE.

Findes dette?

Planen er, at funktionaliteten skal bruges på sider som:
http://www.ihk.dk/omihk/ledige_stillinger.asp, hvor man ved at klikke på et
link (nederst på siden), først ser selve udskriften og herefter vha.
scriptet:

får muligheden for at vælge printer og udskrive.

For at vinduet med "Vælg printer" fremkommer, skal der vel samtidig benyttes
en form for <Body onLoad="...">, ikke sandt?
Hvordan præcist skal denne kode se ud?

VH
Jesper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-11-03 16:35

Ikke muligt med JavaScript.
Kan muligvis gøres med en ActiveX control (virker kun i IE).