Hvordan laver man en montre???
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-11-03 15:26

Hejsa i gruppen.

Jeg skal have lavet mig en montre - lang, bred og flad - hvordan dælen gør
jeg det?

Jeg er klar på, at der skal anskaffes glas, plexiglas er ikke en mulighed da
jeg ryger, og plexiglasset jo hurtigt suger nikotinfarven til sig.
Men: Hvordan med sider og baggrund i montren?
Hvilket materiale er bedst til at bære så meget glas?
Og hvilket lys/pærer kan anbefales til belysning i montren - det må *ikke*
blege emnet (- stof ) alt for allerhulens meget - helst skulle det gerne
undgåes, men det har jeg på fornemmelsen hurtigt bliver ret dyrt. :o/

På forhånd tak for enhver hjælp.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 04-11-03 14:48

> Jeg skal have lavet mig en montre - lang, bred og flad - hvordan dælen gør
> jeg det?

Vender et akvarier på hovedet, husk at tømme det først.

--
Vh
Tommy