Nyt tastatur
Fra : Paisley

Dato : 03-11-03 14:37

Hej

Jeg søger et nyt tastatur. Den vigtigste forudsætning er at det er
ergonomisk korrekt - tænker her på MS "knæk" tastatur - hvad kan I
anbefale som det bedste tastatur - alt input er velkomment

Fra : Klaus

Dato : 03-11-03 17:31

Det er ikke det knæk du nok tænker på, som gør det mest ergonomisk. Men om
tastaturet er lige/fladt eller buer opad (mod f-taster )for at følge
fingrenes cirkelbevæelse opad. Jeg bestilte et tast. hvor det var med
'kurve' på billedet, men jeg fik et lige 'bræt' som jeg jo var velkommen til
at sende retur. Men og hvad får man for 69,-kr. Du kan få et buet logitech
for 149,-kr. det tror jeg er bedst.

Mvh
Klaus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-11-03 14:56

In article <3fa68219$0$29385$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
muellerklaus@ofir.dk says...
> Det er ikke det knæk du nok tænker på, som gør det mest ergonomisk. Men om

Kan du ikke skrive dine indlæg lidt ergonomisk?

Se her hvordan:

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Christian Spøer

Dato : 04-11-03 23:00

> Kan du ikke skrive dine indlæg lidt ergonomisk?
>
> Se her hvordan:
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> FUT:dk.admin.netikette

Sart netbetjent, hva? Er det fordi du ikke kan huske hvad der stod i den
foregående post?
Du bliver jo ved...

Mvh
Christian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-11-03 10:25

In article <3fa8215e$0$95071$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
christian_spoer@hotmail.com says...
> Sart netbetjent, hva? Er det fordi du ikke kan huske hvad der stod i den

1. Der findes ingen "netbetjentene".

2. Der var lavet FUT (Follow Up To) - Det er et brud på netiketten at
ignorere et FUT uden grund.

3. Jeg kan se at du er kunde hos TDC. Du burde nok kigge dine
kundevilkår igennem igen, specielt stykket om misligeholdelse.

FUT:dk.admin.netikette

Fra : Christian Spøer

Dato : 06-11-03 22:23

> 1. Der findes ingen "netbetjentene".

Mkay... Men det var vist heller ikke lige det jeg skrev? Prøv at læse igen!

> 2. Der var lavet FUT (Follow Up To) - Det er et brud på netiketten at
> ignorere et FUT uden grund.

Det har du nok ret i... Men du har vist også spildt et par megabyte eller to
på at irettesætte folk?

> 3. Jeg kan se at du er kunde hos TDC. Du burde nok kigge dine
> kundevilkår igennem igen, specielt stykket om misligeholdelse.

Ellers kommer dine advokater efter mig.
Prøv at søge på dit eget navn, så kan du se hvor mange af dine posts, der
handler om at løfte pejefingeren. Du er næsten den eneste, der er efter
folks etikette.
Jeg mishligeholder lige så meget som du chikanerer.

Smålighed.

Mvh
Christian