ukendt kirkemaleri
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 03-11-03 11:28

Er der nogen som kan hjælpe med at identificere følgende kirke :
http://svaerdborg.dk/ukendtkirke/

på forhånd tak

Thomas

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-11-03 13:17

Thomas Jørgensen skrev:

> Er der nogen som kan hjælpe med at identificere følgende kirke :
> http://svaerdborg.dk/ukendtkirke/

Véd du der er tale om en konkret kirke - og ikke bare om "en kirke"?

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 03-11-03 14:58

Jeg ved det ikke - tror dog at der er tale om en bestemt kirke - mere ud fra
detaljerigdommen - mange ting vilde nok være mere almene hvis der var tale
om en kirke ud fra fri fantasi..

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 03-11-03 20:31

Jeg har desværre endnu ikke modtaget nogle bud - men Rikke
(http://dis-danmark.dk/kirkeimg/) har også to kirkebilleder som hun ikke kan
få identificeret - så dem har jeg lagt ind på samme side.

Håber at nogen kan hjælpe

Hilsen Thomas