hvilken kameratelefon???
Fra : Bach

Dato : 03-11-03 10:48

Hej... hvilken kameratelefon skal man vælge??

Jeg har kigget på Samsung E700, SE T610/z600, Motorola V500

Hvordan er kvaliteten på kameraet, samt funktionaliteten på telefoene!

Hvad ville i vælge?? evt andre!!

Fra : Dan

Dato : 03-11-03 19:19

Så vidt jeg er orienteret skulle bedste kamera i en mobil p.t. være Nokia
6600.

mvh.,
Dan

Fra : Niels T

Dato : 03-11-03 22:23

Tjek
http://dintelefon.net/modules.php?name=kamera_test

Mvh Niels

Fra : Jacob Andersen

Dato : 05-11-03 05:56

"Bach" <bach@paradis.dk> wrote in message
> Hej... hvilken kameratelefon skal man vælge??
>
> Jeg har kigget på Samsung E700, SE T610/z600, Motorola V500
>
> Hvordan er kvaliteten på kameraet, samt funktionaliteten på telefoene!

Så vidt jeg ved er kameraet noget møg på dem allesammen. Jeg har i hvert
fald ikke købt min T610 pga. det gode kamera - og der har du så også mit
svar, jeg valgte T610, jeg synes man får en superlækker telefon for pengene.

/Jacob

Fra : sylbrm

Dato : 06-11-03 13:35

Hej Bach.

Jeg ved godt at jeg ikke er. Men hvis jeg var dig ville jeg investere i
en Nokia 3650, hvis du kan se bort fra størelsen er den helt genial.
Udover kamera og videokamera, har den totalt mange fede funktioner.
Tjek den ud...

Hilsen
Dan

http://www.kandu.dk/