DCT3 CALC ?
Fra : Johnny Bakø

Dato : 03-11-03 09:12

Er der ikke et eller andet rart geni der er sød at sende en DCT3 CALC til
min e-mail ?

Hvorfor er den ikke til at hente på nettet! Der er jo masser af DCT4 CALC¨s
!!!

--
Med Venlige Hilsen

Johnny

HTTP://OVERCLOCKER.WEBBYEN.DK
E-mail : joe@hjortegaarden.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-11-03 11:16

Johnny Bakø skrev:

>Er der ikke et eller andet rart geni der er sød at sende en DCT3 CALC til
>min e-mail ?
>
>Hvorfor er den ikke til at hente på nettet! Der er jo masser af DCT4 CALC¨s

Løsningen er ikke "fri" - dvs. gratis.

PS! Jeg har undladt at besvare din henvendelse via simlock.dk - jeg
driver en forretning, og betjener _kunder_ den vej.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Johnny Bakø

Dato : 03-11-03 11:35

Ved du hvad,,, Før eller siden siver der jo en DCT3CALC ud alligeveller..!
Og så skal jeg låse op kan du tro..! Håber der er en der ser dette og vil
maile mig en DCT3CALC så man kan hjælpe folk med deres mobiler UDEN at de
skal betale for det !!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-11-03 12:00

Johnny Bakø skrev:

>Ved du hvad,,, Før eller siden siver der jo en DCT3CALC ud alligeveller..!

Højst sandsynligt, ja - men indtil videre er løsningen beskyttet.

>Og så skal jeg låse op kan du tro..! Håber der er en der ser dette og vil
>maile mig en DCT3CALC så man kan hjælpe folk med deres mobiler UDEN at de
>skal betale for det !!!

Du forstår ikke hvad jeg skriver. Der findes IKKE nogen gratis
løsning, pt. kan det ikke gøres uden noget udstyr (det er et program,
men noget udstyret der udregner koden).

Det er sjovt med denne "jeg vil ha'"-mentalitet. Johnny, du spørger,
og jeg prøver at hjælpe. Du hører ikke hvad du vil høre, og går så i
angrebs-mode. Rolig nu - jeg prøver at forklare dig hvordan tingene
hænger sammen!

PS! Det vil være meget nemmere hvis du skriver under det du svarer på
(det kræves desuden, at du klikker reply/besvar ud for det indlæg du
vil kommentere).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Johnny Bakø

Dato : 03-11-03 12:08

jamen så undskylder jeg !

Jeg var ikke klar over at der slet ikke fantes en DCT3 CALC !!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-11-03 12:17

Johnny Bakø skrev:

>jamen så undskylder jeg !

Fint nok.

Husk nu en anden gang, at holde "angrebet" lidt tilbage. Jeg var
fristet af at undlade at svare dig, og blot ignorere dig for
fremtiden.

>Jeg var ikke klar over...

Fordi man er uvidende er det ikke i orden at opføre sig som du gjorde.

>... at der slet ikke fantes en DCT3 CALC !!

Det gør der da, ellers var det jo ikke muligt at udregne koderne!

PS! Jeg vil stadig bede dig skrive under det du svarer på, det gør det
lettere at forstå hvad du svarer på, og hvad du mener.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Johnny Bakø

Dato : 03-11-03 12:20

ok.. Jeg skal prøve at gøre tingene ordenligt fremover..! Men hvorfor er det
så særligt med de DCT3'ere...!

Hilsen
Johnny

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-11-03 12:33

Johnny Bakø skrev:

>Men hvorfor er det så særligt med de DCT3'ere...!

Dem der udvikler softwaren prøver (naturligt nok) at tjene penge på
det (ja, penge ER altså noget nogle af os behøver for at få tingene
til at løbe rundt [*1]), og beskytter derfor løsningerne. Sådan er det
med mange unlock-løsninger - Udregning af DCT4-koder var også
beskyttet da det var nyt.

[*1] Skriver jeg, fordi man ofte bliver overfaldet og kaldt et
kapitalist og det ene og det andet, fordi man har valgt at gøre
unlocking til en forretning. Det er dælme også fejt, at elektrikeren
jeg havde besøg af for nylig efterlod en regning da han gik!

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : torben hansen

Dato : 05-11-03 02:01

> [...]
> min e-mail ?
>
> Hvorfor er den ikke til at hente på nettet! Der er jo masser af DCT4

prøv

http://www.gsm-technology.com/gsm.php/en,download,subpage_id,free_softwa

http://www.volny.cz/gsmnokia/

http://www.uniquesw.com/

http://topsitez.org/cgibin/topsitez.cgi?ID=silverous"%20TARGET="_BLANK">

http://nokia.prolidi.cz/

du kan prøve disse steder der er da nogle programmer jeg ved ikke om de kan
bruges men du må gerne skrive tilbage hvis der er noget du kan bruge
th

Fra : Bobbe

Dato : 05-11-03 07:46

Har du prøvet http://mobile.box.sk ...?
Hvis ikke så gør det! Der er meget godt til mobilos

> [...]
> min e-mail ?
>
> Hvorfor er den ikke til at hente på nettet! Der er jo masser af DCT4

---

Fra : johs

Dato : 22-11-03 02:47

"Johnny Bakø" skrev d. 03-11-03 09:12 dette indlæg :
> [...]
CALC¨s
> !!!
> HER ER ET LINK TIL EN DER GØR DET GRATIS ( bruger siemens clip)

http://nokiafree.org/forums/showthread.php?t=47303&highlight=remote+unlo
ck+dct3

HER kan du hente/købe dct3 calc

http://www.kandu.dk/