Fiske plads ved Kirke Hyllinge
Fra : Niels Jørgen

Dato : 03-11-03 08:45

Hej NG

Jeg er så heldig, at jeg kan låne et sommerhus ved Kirke Hyllinge, her i
næste weekend, nærmer bestemt ved Kyndeløse. Nordmark.
Vi er ude efter havøred.
Måske er der nogle her som kender fiske pladser i det område, så vil det
være dejligt med en melding.

Hilsen Niels

Fra : Preben Hansen

Dato : 04-11-03 11:23

> [...]
> være dejligt med en melding.
>
> Hilsen Niels
>
>  Der er flere gode pladser ved Munkholmbroen - Tempelkrogen og måske den
bedste
Vellerup Vig - gå op under søg på denne side og søgord Vellerup Vig
tryk på artikler og
du får en perfekt beskrivelse af fiskepladserne

Fra : Niels Jørgen

Dato : 04-11-03 13:19

1000 tak det kan bare ikke være bedrer.

Hilsen Niels Jørgen

Fra : Stefan

Dato : 04-11-03 14:15

"Niels Jørgen" <windsurf@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi er ude efter havøred.
> Måske er der nogle her som kender fiske pladser i det område, så vil det

Der har været en 3-4 siders artikel i Fisk&Fri for nylig (kan ikke huske
hvornår - jeg fandt den på biblioteket) om fiskeri i fjorden. Her er bl.a.
et stort kort med gode havørredpladser i hele fjorden.

Hvis du ikke er til waders her i det kolde vand, så er der bla. en lang
strækning fra Ejby (et par km nord for munkholmbroens østside) og nordpå,
hvor vandet bliver 10 meter dybt ganske få meter ude (det er nærmest
uforsvarligt at wade). Strækningen er vist på godt 6 km, men pas på
fredningsområderne omkring åløb, bl.a. lige nord for Ejby.

Stefan

Fra : Niels Jørgen

Dato : 10-11-03 08:59

Hej NG

Ja så har jeg været Vellerup Vig, fiske lørdag og søndag formidag, vi var 3
mand, fik en farved på 40 cm, som blev sat ud igen, flot sted, men der var
ikke meget liv, her i wekenden.

Hilsen Niels

Fra : Mikkel P

Dato : 10-11-03 11:09

det er unormalt.. plejer ellers at være godt besøgt.. det bedste sted for
socialt samvær med andre lystfiskere..!!

Fra : Niels Jørgen

Dato : 10-11-03 11:45

Ja det er rigtigt, der var mange flere derude. Det jeg mente var vi var 3
der var taget afsted og fisked sammen.
Vi mødte en masse flinke lystfisker, de havde samme oplevelse, med at der
ikke var meget liv.

Hilsen Niels

Fra : Mikkel P

Dato : 10-11-03 16:02