HESTENS BØN
Fra : Maria

Dato : 14-04-01 11:30

Hej alle sammen her er hestens bøn !!!

HESTEN´S BØN

Elskede herre !
skænk mig foder og drikke,og når dagens arbjede er gjort,skænk mig så en
ikke alt for lille plads i din stald!tal til mig,thi ofte vil din stemme
erstatte bidslet.Vær god mod mig,og jeg skal tjene dig med endnu større
glæde og elske og ære dig.Ræk ikke efter pisken,når det går op af bakke.Slå
og spark mig ikke,når jeg ikke forstår dig,men giv mig tid til at fatte dine
hensigter.og når det lakker mod enden,
elskede herre,når jeg ikke længere kan være dig til nytte,bønfalder jeg
dig:lad mig ikke sulte og fryse,og sægl mig ikke til en anden herre,men
skænk mig en bramhjertig død.Det bønfalder jeg dig om ial ydmyghed i vor
herre Jesus navn,han som selv blev født i en stald.
Amen.