flere pc'ere en monitor,keyboard og mus
Fra : Jan Holm

Dato : 14-04-01 11:28

Hi der

Jeg søger en switch box til subj. Dvs at jeg med en skærm, tastatur og en
mus kan kontrollere flere computer, 2 - 3 stykker.

Jeg har fundet nogle produkter men ikke noget i danske butikker. Er der
nogle der kan give navne på et "must have" produkt eller evt en butik der
har noget på lager.

--
Regards, Jan Holm, www.parkholm.dk
P a r k h o l m A u d i o L a b

"I'm old enough to know better but I'm still too young to care"

Fra : Kent B. Magnussen

Dato : 15-04-01 01:16

Zitech sælger både elektroniske og manuelle switchbokse.
På arbejdet har jeg brugt en elektronisk switchboks i længere tid uden
problemer, mens samme boks brugt her hjemme fik skærmen til at flimre.
Hvilket den også gjorde med en manuel boks købt i Zitech. Det er til at vide
på forhånd om det vil virke ordentligt med en switchboks. Men køb et
kombikabel så du slipper for formeget rod med alle de løse kabler.

Kent

Fra : JeHj

Dato : 15-04-01 14:22

Sådanne bokse kan findes i min WEB butik

www.kabelbiksen.dk

Kabelbiksen Alt i kabler, stik og underlige dimser

Fra : Mr. NoName

Dato : 16-04-01 21:34

udemærkede switchboxe kan købes til gode priser hos midtdata.dk ...

mvh Lars

Fra : Jan Holm

Dato : 17-04-01 21:18

Hi allesammen

Tak for svar, jeg er blevet lidt klogere....dermed også flere krav. Jeg har
brug for høj kvalitet/opløsning på skærmene. 1600X1200 ville være optimalt
og helst ikke skygger osv. Et produkt jeg så på et af linksene var Roline,
men andet steds læste jeg at de har mange skygger.

Jeg vil gerne "nøjes" med en der kan håndtere 2 skærme men hvor kvaliteten
er iorden. Samtidig må selve switchen gerne have en option der gør at man
kan skifte fra tastaturet.

Nogle bud ?

PFT

Fra : Kim Jensen

Dato : 18-04-01 10:45

On Tue, 17 Apr 2001 22:18:26 +0200, "Jan Holm" <audio@parkholm.dk> wrote:

> [...]
>og helst ikke skygger osv. Et produkt jeg så på et af linksene var Roline,
>men andet steds læste jeg at de har mange skygger.

Roline har både manuelle og elektroniske switchboxe.
De manuelle kan ofte give skygger på skærmen.
De elektroniske er fremstillet af ATEN, www.aten.com.tw

>Jeg vil gerne "nøjes" med en der kan håndtere 2 skærme

Du mener vel 2 PC´ ere ?

>men hvor kvaliteten er iorden.
>Samtidig må selve switchen gerne have en option der gør at man
>kan skifte fra tastaturet.

>Nogle bud ?

ATEN CS-012 el. CS-912.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Jan Holm

Dato : 18-04-01 15:54

Hi Kim

Ved du om der findes danske importører af ATEN produkter. JEg har kigget
lidt nærmere på min MAC G4 og jeg kan se at mus og tastatur skal kører på
USB. Det kan pc jo osse så derfor skal jeg ha' en switch med USB support.
ATEN model CS172 har nøjagtigt det jeg skal bruge.

Jeg takker for linket, lige det jeg manglede.

Regards
Jan Holm

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-04-01 12:01

On Wed, 18 Apr 2001 16:54:10 +0200, Jan Holm <audio@parkholm.dk> wrote:

>Ved du om der findes danske importører af ATEN produkter.

Ja, der er nogle få, bl.a. undertegnede.

>JEg har kigget lidt nærmere på min MAC G4 og jeg kan se at mus og tastatur skal kører på
>USB. Det kan pc jo osse så derfor skal jeg ha' en switch med USB support.
>ATEN model CS172 har nøjagtigt det jeg skal bruge.

Er ikke lagervare, men kan leveres i løbet af ca. 2-3 uger.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk