Krystaller
Fra : Bjarne B. Jørgensen

Dato : 02-11-03 22:48

Er der nogen der har kendskab til dette? Disse krystaller kan sætte sig i
ledene.
bl.a på minisken. Dette bevirker at det giver stærke smerter i alle led,
samtidig med at ledene
hæver. Hvis nogen kender dette fænomen, vil jeg meget gerne høre fra jer.
Mvh Annie

Fra : Helle

Dato : 02-11-03 23:00

"Bjarne B. Jørgensen" <bjarnebo@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> samtidig med at ledene
> hæver. Hvis nogen kender dette fænomen, vil jeg meget gerne høre fra jer.

Hejsa.

Jeg havde i et års tid problemer med at jeg havde hævede og direkte
ubrugelige led. Det vandrede ligesom rundt i kroppen. Det gjorde skrækkelig
ondt og jeg kunne ikke bøje de angrebede led. Skrækkelige smerter.
Måske det er det? jeg blev tjekket for diverse ting men de fandt ingenting.
Det gik pludselig over efter et års tid med intense smerter.

Og for en mdr. siden er det min mors tur. Hun har det på samme måde og er
blevet testet fri for alverdens ting. Både min mors og mine blodprøver viste
betændelsestilstand i kroppen men mere kunne de ikke sige.

Jeg ved ikke hvad det er og om det evt. er det du kalder krystaller?

Mvh Helle

Fra : Ulvir

Dato : 02-11-03 23:21

"Bjarne B. Jørgensen" <bjarnebo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samtidig med at ledene
> hæver. Hvis nogen kender dette fænomen, vil jeg meget gerne høre fra jer.

Det er måske Podagra. Sygdommen skyldes aflejring af urinsyrekrystaller i
leddene. Sygdommen angriber som regel et led af gangen. Se 'Netdoktor.dk'
og slå op på 'Podagra', der står en masse om det denne sygdom, der kan volde
voldsomme smerter.

Venlig hilsen/regards- Ulvir.

*Jeg diskuterer ikke for at få ret- men for at nå frem til sandheden.*
(Anonym)
*I don't discuss to win, but to get to the truth.* Anonymous)