Opdatering af listbox?
Fra : tobias

Dato : 02-11-03 21:27

Hej

Kan nogen hjælpe mig her?

Hvis i ser på: http://www.jobsafe.dk/farlige/farligestart.htm

har jeg valgt selectboxe som menu/ navigation.

Det virker - når man holder sig til at vælge i listboxen.

Men det bliver rigtig sjovt, hvis brugeren tillader sig at benytte
browserens "tilbage" eller "frem" funktion;-(

Kan jeg gøre noget for at afhjælpe dette?

(PS! Jeg er ikke interesseret i en anden menu-løsning m. dhtml el. lign.)

tobias

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 02-11-03 23:13

"tobias" <nospam@image.dk> writes:

> Kan nogen hjælpe mig her?

Måske!

> Hvis i ser på: http://www.jobsafe.dk/farlige/farligestart.htm
>
> har jeg valgt selectboxe som menu/ navigation.

Ok. Bemærk at selectboxe der skifter side lige så snart man skifter
til en ny option, ikke er venlige over for folk der styrer browseren
med keyboardet.

> Det virker - når man holder sig til at vælge i listboxen.

Hvilke andre muligheder er der?

> Men det bliver rigtig sjovt, hvis brugeren tillader sig at benytte
> browserens "tilbage" eller "frem" funktion;-(

Jeg kan ikke se noget sjovt. Hvad er problemet?

> Kan jeg gøre noget for at afhjælpe dette?

Hvis du siger hvad problemet er, så bliver det meget nemmere.

Hvad skal vi gøre for at reproducere problemet?
Hvad skulle der ske?
Hvad sker der for dig?
Hvilken browser bruger du?
Til alle spørgsmålene: Vær præcis!

<URL:http://www.infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>

/L

Fra : tobias

Dato : 03-11-03 18:56

"tobias" <nospam@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> browserens "tilbage" eller "frem" funktion;-(
>
> Kan jeg gøre noget for at afhjælpe dette?

Jeg fandt frem til:

takket være min vejleder på Tietgenskolen/Odense

Håber andre kan få glæde af det

tobias