Nye billeder - jubiii ;-)
Fra : AEK

Dato : 02-11-03 20:35

Endelig fik jeg taget billeder af mine rødder.
De er taget om aftenen, derfor er det lidt mørkt - men det går alligevel

Hvis I har lyst, kan de ses her :

http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=123

/ Anya , Oscar, Tøsen & Tilde.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 02-11-03 21:03

Hey Skønne

Lækkert med nogle nye billeder af rødderne *S*
Nus dem lidt fra mig

Knus
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 03-11-03 08:23

> Endelig fik jeg taget billeder af mine rødder.
> De er taget om aftenen, derfor er det lidt mørkt - men det går alligevel

> [...]

Hej Anya!

Sikke dog nogle dejlige misser du har . Men puha, hvor hjertet lige
røg op i halsen på mig. Hvis man lige ser bort fra den hvide plet på
brystet, så ligner Oscar fuldstændig min Tarzan (som desværre ikke er
her mere ). Så som du nok kan forstå, så synes jeg de alle tre er
skønne, men Oscar er bestemt min favorit .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen

Fra : AEK

Dato : 03-11-03 22:41

"Helle Frederiksen" <hfKATTE@BAKKEdlgnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Anya!
>
> Sikke dog nogle dejlige misser du har

Mange tak, de er også højt elsket.

> [...]
> her mere ). Så som du nok kan forstå, så synes jeg de alle tre er
> skønne, men Oscar er bestemt min favorit .

Hæ hæ - han er også for lækker.
Jeg kan så tilføje, at han er ufattelig charmerende )
En rigtig hjerteknuser

/ Anya og Oscar ( som er mors dreng )

Fra : Esben Nielsen

Dato : 03-11-03 17:47

> Endelig fik jeg taget billeder af mine rødder.
> De er taget om aftenen, derfor er det lidt mørkt - men det går alligevel

> [...]
Hej Anya

Det er nogle flotte katte du har. Men jeg syntes især at Oscar er en
utrolig flot missekat. Hvis du har lyst, kan du gå ind på vores
hjemmeside og se vore 2 Russian Blue og deres killinger.

www.miacis.stribnet.dk

Med venlig hilsen
Esben Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : AEK

Dato : 03-11-03 22:46

"Esben Nielsen" <esben.nielsenKATTE@BAKKEstribnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Anya

> Det er nogle flotte katte du har.

Mange tak.

> Men jeg syntes især at Oscar er en utrolig flot missekat.

Enig. MEN han er i virkeligheden endnu mere charmerende end køn - så det
siger en del )

> Hvis du har lyst, kan du gå ind på vores hjemmeside og se vore 2 Russian
Blue og deres killinger.

Øj, de er flotte. Det var faktisk en Blue Russian, der i tidernes morgen ( 4
år siden ) fik mig omvendt.
Inden da kunne jeg ikke udstå katte, og var hundeangste for dette "
underlige " dyr.

/ Anya og rødderne.

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 05-11-03 18:25

Hej Anya!

Jeg har ikke fået kigget på dine misser endnu, men gør det snart.

> Inden da kunne jeg ikke udstå katte, og var hundeangste for dette "
> underlige " dyr.

Jeg er så bare lidt nysgerrig: hvad var det der gjorde at du var bange for
katte??. Det har nemlig altid undret mig hvad det var folk var bange for -
men jeg er jo så til gengæld bange for edderkopper
Men godt at du er blevet "omvendt" - jeg kommer dog aldrig til at blive glad
for edderkopper

Med venlig hilsen
Danielle

Fra : AEK

Dato : 05-11-03 20:16

"Danielle Nielsen" <suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> katte??. Det har nemlig altid undret mig hvad det var folk var bange for -
> men jeg er jo så til gengæld bange for edderkopper

Jeg kommer ud af en jægerfamilie, derfor hunde
Vores nabo´s kat fik killinger. Jeg blev inv. derover, havde vel været 8 år.
Ligesom jeg havde en af killingerne oppe hos mig, sprang moderen på ryggen
af mig (
Ikke godt. Siden da har jeg frygtet dette dyr .

Så i ca. 20 år har jeg gået en stor bue udenom katte.
Nu har jeg selv 3 stk. - som jeg FORGUDER, og vil gøre ALT for !
Sådan kan det gå, heldigvis

/ Anya og de lokale gangstere.

> Men godt at du er blevet "omvendt" - jeg kommer dog aldrig til at blive
glad
> for edderkopper

Dem er jeg dog ikke bange for *G*

Fra : Kate

Dato : 05-11-03 20:58

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> wrote in news:bobi8n$1c84s9$1@ID-
119019.news.uni-berlin.de:

> Dem er jeg dog ikke bange for *G*

Ikke ligefrem glad for edderkopper, men siden kattene er ret flinke til
at nuppe dem er jeg ikke bange for dem mere

Anya, kan jo kun tilslutte mig resten af flokken der er noget
specielt over Oscar, den hvise plet på brystet giver ham karakter.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kate

Dato : 05-11-03 21:55

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in

> den hvise plet på brystet

Okay, nu ved jeg ikke om Oscar ligefrem er viis men han har da en
HVID plet på brystet og det var den jeg beundrede da jeg ikke kunne
stave

Fra : AEK

Dato : 05-11-03 22:37

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Okay, nu ved jeg ikke om Oscar ligefrem er viis

*LOL*

>men han har da en HVID plet på brystet og det var den jeg beundrede da jeg
ikke kunne
> stave

Nååå ok Jeps, han ER meget lækker, og utrolig kærlig.
Han er en hyggefætter og et hængetræ

Kate, hvordan går det med dine " farlige " rovdyr ?

/ Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-11-03 00:03

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> writes:

> Nååå ok Jeps, han ER meget lækker, og utrolig kærlig.
> Han er en hyggefætter og et hængetræ

Tjae han er da ret nuser, men de to andre *suk* de har lige en tand
mere
Men det er nok igen fordi jeg er mest til damemisser..*SG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : AEK

Dato : 08-11-03 00:22

> Tjae han er da ret nuser, men de to andre *suk* de har lige en tand
> mere

Hæ hæ, typisk dig, Henrik

> Men det er nok igen fordi jeg er mest til damemisser..*SG*

Overrasker mig ikke......*G*

Nus Anastacia fra mig.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-11-03 01:14

"AEK" <a_knudsen1@msn.com> writes:

> Hæ hæ, typisk dig, Henrik

Nemlig ikke så nemt at ændre på en "ældre" model hankøn *G*

> Overrasker mig ikke......*G*

Der er altså bare mere af det der specielle krydderi ved dem..

> Nus Anastacia fra mig.

Blev godt nok kun et lynnus damen har fræs lige nu. Men et spinn
skulle jeg da sende tilbage igen

Fra : Kate

Dato : 06-11-03 16:48

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> wrote in news:bobqhp$1bv2l7$1@ID-
119019.news.uni-berlin.de:

> Kate, hvordan går det med dine " farlige " rovdyr ?

Du kan tro det går godt
Donse og Mowgli er faktisk blevet ret gode venner, ikke at de ligger i
arm og den slags, men de leger en hel del sammen og det er lidt sjovt
for jeg havde forventet at det ville være Mows og Lante som legede
sammen, men er ikke så meget Lante gider. Jo, engang imellem tager han
turen rundt med dem, og han kan såmænd også godt tage livtag med Donse,
men bliver generelt for hård og så bliver hun sur. Han forsøger også
nogle gange at tage parringstag på hende og _det_ gider hun i hvert
tilfælde ikke at finde sig i. Heldigvis er hun en stærk personlighed så
hun finder sig ikke i noget fra drengenes side

Oh, jeg lagde mig syg de først par dage af ugen og utroligt, men sandt
Donse lå faktisk hos mig i sofaen...._sammen_ med Johan og Lante, det
blev indimellem lidt meget, men jeg ville jo ikke jage hende væk. Nu er
jeg rask så nu kan jeg da sejle min egen sø

Skøre kræ...*fnis*

Fra : AEK

Dato : 08-11-03 00:13

> Du kan tro det går godt

Dejligt ,-))

> [...]
> blev indimellem lidt meget, men jeg ville jo ikke jage hende væk. Nu er
> jeg rask så nu kan jeg da sejle min egen sø

Hæ hæ, det er godt, at vi har rødderne til at pleje os, når vi er syge
Håber, at du er helt på toppen igen .

> Skøre kræ...*fnis*

Enig.

/ Anya.

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 07-11-03 19:10

> [...]
> moderen på ryggen af mig (
> Ikke godt. Siden da har jeg frygtet dette dyr .

Ja, så kan jeg da godt se at man bliver lidt skræmt, når det første møde er
med sådan et drabeligt eksemplar
Hun passede da vældigt godt på sine killinger må man sige.

> Så i ca. 20 år har jeg gået en stor bue udenom katte.
> Nu har jeg selv 3 stk. - som jeg FORGUDER, og vil gøre ALT for !
> Sådan kan det gå, heldigvis

Hvordan blev du så "omvendt"?

jeg kommer dog aldrig til at

> Dem er jeg dog ikke bange for *G*

Næh, det er også en smule ulogisk - jeg ved egetlig ikke hvad det er man
synes er så ubehageligt ved dem.

Fra : AEK

Dato : 08-11-03 00:20

> Hvordan blev du så "omvendt"?

Kærlighed kan gøre meget *G*
Skulle møde mine svigerforældre for første gang .....Det første jeg siger
til dem er: hvor er Jeres kat dog grim !
MEN deres kat bestemte sig for i denne weekend, at den VILLE kaste sin
kærlighed over mig ;-/
Til sidst måtte jeg overgive mig Et par mdr. efter overraskede
kæresten mig med Tøsen - så var der ingen vej tilbage !
Så nu har Tøsen, Oscar og Tilde fast adresse her

Vil lige tilføje , at svigerforældrenes kat faktisk er MEGET flot- det er en
Blue Russian.

Sådan kan det gå *LOL* - og hvor er jeg lykkelig for mine små ballademagere

God weekend til dig, Danielle- håber, at du en dag slipper af med DIN
skræk
De edderkopper er faktisk ikke slemme.....*G*

/ Anya.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-11-03 01:57

In article <3fac2890$0$29367$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, AEK
<a_knudsen1@msn.com> wrote:

> MEN deres kat bestemte sig for i denne weekend, at den VILLE kaste sin
> kærlighed over mig ;-/
> Til sidst måtte jeg overgive mig

Anya, jeg tror det her kattecitat er skrevet til dig

"Enhver erklæret kattehader vil kunne overvindes af en hvilken som
helst kat, der vælger at gøre en indsats.

-Paul Corey i "Do Cats Think?" "

Fra : AEK

Dato : 08-11-03 10:56

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Anya, jeg tror det her kattecitat er skrevet til dig
>
> "Enhver erklæret kattehader vil kunne overvindes af en hvilken som
> helst kat, der vælger at gøre en indsats.

Må erklære mig helt enig )

/ Anya.

Fra : Thomas J

Dato : 13-11-03 19:02

> Må erklære mig helt enig )

Med mindre personen har katte allergi ;^)

Mvh. Thomas

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-11-03 20:35

In article <2GPsb.8150$Kg4.1719@news.get2net.dk>, Thomas J
<BLABLA@tele2adsl.dk> wrote:

> Med mindre personen har katte allergi ;^)
>
> Mvh. Thomas

Mjoh - men så er der vel ikke tale om en "kattehader" Jeg kender
flere allergikere, der elsker katte - de kan bare ikke tåle dem, til
deres store fortvivlelse...