geforce2 mx
Fra : keldorff

Dato : 13-04-01 10:31

Er der nogle der kender dette GeForve 2 MX kort? Det har sgu´ 64 Mb ram og
koster kun ca. 900,- . Jeg har hørt at MX chipsettet er det samme uanset
producent. Hvis jeg max. kører 1076x769 (ca.) er det vel et fedt kort til
prisen......eller hva´.
Jeg har i forvejen Voodoo3 2000 16 Mb. 800 Mhz Athlon, 128 Ram.

1) er kortet ok?
2) kan det betale sig at skifte?

Fra : Henrik H. Sørensen

Dato : 14-04-01 20:59

Jeg har et Geforce MX2, men det har "kun" 32mb ram, det er et ASUS og
kostede 1200.-

Kortet er kanon, og ja, hvis du godt kan lide at spille krævende spil, kan
det betale sig at skifte.