Bygningsing. / statiker søges!
Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 19:28

Til gruppe,

Jeg er en bygningsingeniørstuderende fra ingeniørhøjskolen i Århus, og har
nu og da brug for lidt hjælp med statikken. Har i øjeblikket et omfangsfuldt
semesterprojekt, nu og da kunne jeg godt bruge lidt hurtig hjælp...

Venligst
Kasper

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 02-11-03 21:45

Kasper Meldgaard wrote:
> [...]
> og har nu og da brug for lidt hjælp med statikken. Har i øjeblikket
> et omfangsfuldt semesterprojekt, nu og da kunne jeg godt bruge lidt

Tror du at der er en som ringer til dig og kommer ud på din adresse og yder
gratis konsulent-hjælp?

Du kunne prøve at stille spørgsmålet eller spørgsmålene her i stedet.
Jeg kender noget til styrkeberegninger...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-03 17:07

Til Martin Jørgensen,

<<Tror du at der er en som ringer til dig og kommer ud på din adresse og
yder gratis konsulent-hjælp?

Du behøver jo ikke blotte din egne dårlige evne til at tolke mit indlæg.

Intensioner med indlægget var selvfølgelig at høre om nogen i gruppen havde
bygningsteknisk viden, som var villig til at hjælpe.

VEnligst
Kasper

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 07-11-03 16:23

Kasper Meldgaard wrote:
> [...]
> og yder gratis konsulent-hjælp?
>
> Du behøver jo ikke blotte din egne dårlige evne til at tolke mit

Det samme kan jeg jo så svare tilbage til dig:

> Intensioner med indlægget var selvfølgelig at høre om nogen i gruppen
> havde bygningsteknisk viden, som var villig til at hjælpe.

Og intentionen med mit indlæg var at du skulle stille
spørgsmålet/spørgsmålene her i gruppen i stedet for det du nu ellers havde
troet (og ja, jeg tror jeg læste dit oprindelige spørgsmål korrekt).

Derudover besvarede jeg jo også dit spørgsmål, med at jeg jo selv har noget
kendskab til statik og styrkeberegninger, men dermed ikke sagt at jeg med
100% sikkerhed kan hjælpe.

Hvis du nu bare stiller dit spørgsmål her, så finder du ud af om nogen
kan/vil hjælpe.

mvh.
Martin Jørgensen