SL55 - Er det noget der duer
Fra : Mikael Andresen

Dato : 02-11-03 19:03

Jeg har fået tilbudt en SL55, 3 mnd gammel for billige penge så jeg
overvejer at købe den.. men er det noget skrammel eller hvordan.. kan noget
der er værd at tage med i overvejelsene... hva med børnesygdomme.... Jeg ved
den skal sælges igen når Z600 kommer på gaden... hva kan den sælges for når
den er med kvitt og u.simlås.... kasse og alt det orginale hører med til
den... gider ikke tabe penge på at prøve den..

Håber der er nogen som gider komme med kvalificerede svar ..

På forhånd tak
Mvh. Mikael

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 02-11-03 21:01

Jeg har lige solgt en 3 mdr gammel uden ridser til 2100,- i den blå avis.
Håber det giver en idé om hvad den er værd.
Mvh.
Christian

Fra : Zurfer

Dato : 02-11-03 23:05

Ved ikke om det hjælper dig, men jeg kan efter min egen erfaring sige at den
er utrolig langsom i menuerne, og så har den et utroligt dårligt billede i
displayet.

Bare min mening

Søren