Kan ikke maksimere vinduer når jeg ser fil~
Fra : Lalleglade

Dato : 14-04-01 10:29

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig......

Hver gang jeg skal se en film i Windows Media Player kan jeg ikke maksimere
mit vindue(og andre vinduer for den sags skyld) ved at trykke 2 gange på den
øverste del af vinduet. Hvis jeg gør det så genstarter min computer efter at
have vist en blå skærm med en eller anden fejl jeg ikke kan nå at læse.

Det er begyndt efter jeg har købt et gammelt grafikkort(Fordi det havde
TV-out). Det er et Riva TNT 2 Ultra.

Håber virkelig der en nogen der måske selv har oplevet denne fejl, eller
bare nogen der ved hvad der foregår!!!!!!!

--
Lalleglade - Lalle|remove|glade@duertilgrin.dk
Site - www.webhullet.dk

Fra : Gert Møller

Dato : 14-04-01 17:23

Hejsa

Når jeg ser film på min mediaplayer, trykker jeg på "alt" og "enter" for at
maximere mit vindue, dit andet problem kender jeg desvære ikke

Med Venlig Hilsen
Gert Møller

Fra : Lalleglade

Dato : 14-04-01 17:27

"Gert Møller" <locate@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
at
> maximere mit vindue, dit andet problem kender jeg desvære ikke

Tak for dit forsøg på at hjælpe med det har jeg også prøvet.

Forresten så kommer mit problem ikke når jeg køre WinME!

Jeg har lige skiftet grafikkort eftersom det ikke rigtig virkede som om der
var nogen der havde prøvet det før! (Eller ik' gad at hjælpe

Fra : Peter Løkke

Dato : 15-04-01 18:36

> Jeg har lige skiftet grafikkort eftersom det ikke rigtig virkede som om
der
> var nogen der havde prøvet det før! (Eller ik' gad at hjælpe

Hmm. Første indløg d. 14/4 kl. 11.29 --> Nyt grafikkort d. 14/4 kl. 18.26!!
Giv da lige folk en chance Det er jo ikke alle der sidder foran skærmen
hele dagen på en lørdag!!

- Peter

Fra : Lalleglade

Dato : 15-04-01 18:45

"Peter Løkke" <peters@indbakke.dk> wrote in message
> [...]
18.26!!
> Giv da lige folk en chance Det er jo ikke alle der sidder foran

Det har du jo nok ret i Om ik' andet kan jeg jo altdi sætte det gamle
kort i igen. Jeg vil jo nok på et tidspunkt blive sur over at jeg ikke kan
se film på TV'et!