BT878 Tv-tuner kort
Fra : Kasper

Dato : 03-11-03 02:20

Hey

Hej har et tvkort med den type chip og avermedia der lavede kortet, jeg har
nu fået det til at køre i win2000 langt om længe.. men har et lille problem
med at man ikke kan laver grupper med blandede AIR / CABLE kanaler, og jeg
kan heller ikke skifte mode på remoten, ret irriterende man kun kan se den
ene type, hvis man ikke gider gå op til computeren og skifte...

Nogle der kender en type Tv-tuner viewer der kan det, behøves ikke kunne
grabbe eller noget...

Kasper

Fra : Klaus

Dato : 03-11-03 13:37

Hej

Jeg har ikke umidelbart en løsning på dit problem, har selv et avermedia
tv98. Efter jeg fandt driver til xp, kører kortet heller ikke optimalt, kan
ikke rigtig få det til at indlæse flere kanaler over kabeltv. Har prøvet
flere typer software, men min erfaring er at stort set ingen af disse kører
ordentligt med driverne til avermedia.

Fra : Kasper

Dato : 04-11-03 00:18

> [...]
> ikke rigtig få det til at indlæse flere kanaler over kabeltv. Har prøvet
> flere typer software, men min erfaring er at stort set ingen af disse

oplevede også nu at computeren ikke kan slukke selv efter driverne er
installeret....

Virkelig sur røv

Kasper