hp deskjet 5550
Fra : Jens Nielsen

Dato : 02-11-03 14:37

Er der nogle af jer der har noget at sige om denne printer, både godt og
skidt.

På forhånd tak

Jens

Fra : Ole Axelsen

Dato : 02-11-03 15:26

"Jens Nielsen" <Disney_DK@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle af jer der har noget at sige om denne printer, både godt og
> skidt.

Det er en ganske udmærket printer. Jeg har lige installeret en i privaten
hos min chef, og bortset fra et par enkelte features er den lige så god som
min egen, der har været næsten tre gange så dyr.

Ole Axelsen.

Fra : Olesen

Dato : 02-11-03 16:57

> Er der nogle af jer der har noget at sige om denne printer, både godt og
> skidt.

Stor kasse.
Virker sprællende med det tynde låg.
Teknisk set har den da Photoret IV,
men denne kan ikke hamle op mod
Epsons og specielt Canons teknik, og
man skal sågar investerer i en ekstra fotopatron.

Den er heldigvis meget billig, HP'en,
men jeg ville nu vælge en I850 fra Canon
hvis jeg havde et bedre digitalcamera og
virkelig sku' printe billleder ud.

Printer pt. med en HP 3420 til 299,-...som
også har Photoret III

Fra : Kell Larsen

Dato : 02-11-03 18:43

Billedkvaliteten er fin, og jeg har ikke haft tekniske - eller
softwareproblemer, men udgifterne til farvepatroner gør det til en
tvivlsom forretning. Næste gang, vil jeg sigte efter én med separate
farvepatroner