sjove kattebilleder ?
Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 02-11-03 13:39

Hej gruppe !

Jeg har lagt to kattebilleder som jeg har fået tilsendt i mit album. Jeg
tviler på at de stakkels katte syntes det var særlig sjovt at blive
malet på denne måde, men jeg synes alligevel at billederne er sjove ( og
nej, det er ikke Tarzan der er blevet forvandlet til Charlie Chaplin
).

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 02-11-03 15:44

Det må være det man kalder for kattypaint .
Lidt synd, men meget gode.

hilsen Linda

Fra : JensenJS

Dato : 02-11-03 23:54

In article <3fa4faf0a2795@dk-fritid-dyr-kat.dk>, bamseKATTE@BAKKEcool.dk
says...

> [...]
> malet på denne måde, men jeg synes alligevel at billederne er sjove ( og
> nej, det er ikke Tarzan der er blevet forvandlet til Charlie Chaplin

De var engang på denne hjemmeside, de var på nogle sider der mangler
nogle sider nu, men der er andre meget underholdende billeder med alle
mulige dyr.

http://www.humandescent.com/index2.shtml

http://www.humandescent.com/page1/gallery1.htm

MVH JensenJS

Fra : Ann K

Dato : 03-11-03 00:13

"JensenJS" <x@y.z> skrev i en meddelelse

>, men der er andre meget underholdende billeder med alle
> mulige dyr.
>
> http://www.humandescent.com/index2.shtml
>
> http://www.humandescent.com/page1/gallery1.htm
>
> MVH JensenJS

Wauw... sikke nogle billeder!!! Flotte
Det må være nogle dygtige billedmanipulatorer, der har haft det sjovt en
eftermiddag....
Er selv vild med "egernkatten" og "zebralarven"... og "pingvinkatten" er
bestemt også noget helt specielt

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : JensenJS

Dato : 03-11-03 20:58

In article <bo42ur$8a4$1@sunsite.dk>, tsarsBingo@Bongo.os.dk says...

> [...]
> eftermiddag....
> Er selv vild med "egernkatten" og "zebralarven"... og "pingvinkatten" er

Ja det er bare nogle pragtfulde billeder, med både pipkatte og vovløver
mvh JensenJS

Fra : Kate

Dato : 05-11-03 21:31

JensenJS <x@y.z> wrote in news:MPG.1a0fa975417608749896e5@news.tele.dk:

> http://www.humandescent.com/index2.shtml
>
> http://www.humandescent.com/page1/gallery1.htm

Der er godt nok nogen som har moret sig, sikke nogle fnis

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.