MS Windows
briani 27239
Ændrenavn win3x
Fra : Anders pedersen

Dato : 02-11-03 10:15

I hvilken fil skal jeg ændre det navn jeg skriver ind under
installationnen.
Samt indsætte orgastation samt serial nummer.

Windows 3.1

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Leony

Dato : 02-11-03 14:24

"Anders pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:11baagy1hdsn9.rvix0g942ps9$.dlg@40tude.net

> I hvilken fil skal jeg ændre det navn jeg skriver ind under
> installationnen.
> Samt indsætte orgastation samt serial nummer.
> Windows 3.1

Denne skulle gælde til alle Windows:
http://www.winguides.com/registry/display.php/32/
Jeg har dog ikke testet den i Windows 3.1, så jeg ved ikke om den virker
der (eller om der er reg. database i 3.1).

Serienummeret kan jeg ikke hjælpe dig med.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Anders pedersen

Dato : 02-11-03 15:21

On Sun, 2 Nov 2003 14:23:39 +0100, Leony wrote:

> [...]
> der (eller om der er reg. database i 3.1).
>
> Serienummeret kan jeg ikke hjælpe dig med.

Det er kun 95 og op.
Jeg mener mned 3x det skal gøres i en fil.
Jeg har serial nummer med den 3.1 jeg hentede.

der er ingen desideret reg. database i 3.1
Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-11-03 16:02

In article <3199l52pplr7.130vrn8wqdx4v.dlg@40tude.net>,
anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk says...
> der er ingen desideret reg. database i 3.1

Det passer ikke helt.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen