Ram til Dell computer
Fra : Martin

Dato : 14-04-01 09:44

Hej
Jeg har for et halvt års tid siden købt en Dell PC med 128 MB RDRAM. Nu vil
jeg gerne opgradere. jeg ved ikke hvor hurtige rammene er, jeg tror det er
800 MHz. Erder nogen der har en Dell XPS B Series som har opgraderet deres
RAM, som ved hvilken type jeg skal købe.

/Martin

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 16-04-01 11:09

Jeg har en XPS 800r

Og oprindeligt sad der en 700MHz 128mb klods i min, og jeg har købt en
800MHz 256mb klods, og de kører fint sammen.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær