nokia + grps: via bærbar pc (hvilken?)
Fra : Søren (7400)

Dato : 02-11-03 09:58

Jungle, sidder lige og kigger på mobiltelefoner, jeg har brug for en
en nokia med GRPS og infrarød, så jeg kan koble op til internet via
min bærbare pc.

Men http://www.nokia.dk/phones/8310 tror jeg fx ikke kan
hvad skal jeg kigge efter i specifikationerne?
Hvis der kun står wap (GRPS) så går jeg udfra det kun er wap på
mobiltelefonen man kan bruge GRPS?

Fra : Ped

Dato : 02-11-03 10:25

Søren (7400) wrote:
> [...]
> hvad skal jeg kigge efter i specifikationerne?
> Hvis der kun står wap (GRPS) så går jeg udfra det kun er wap på

Jeg bruger en 6310i, og den valgte jeg fordi den har GPRS og IR.
Opkoblingen via IR virker udmærket, både med GPRS og TDC's almindelige
mobil-opkoblingspunkt (2121 0000). Iøvrigt udmærket telefon, hvis ikke
man har brug for farvedisplay, MMS og polyfoniske ringetoner.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Rune Nielsen

Dato : 02-11-03 10:43

Nokia 6310i er da en fed telefon. ingen tvivl om det. Problemet er bare, at
man idag kan få telefoner som 6610 og 6100 billigere end denne. Derfor
syntes jeg du skal kigge efter en af de to modeller. De har begge GPRS.

MVH. Rune

Fra : Søren (7400)

Dato : 02-11-03 13:25

tak - har lige bestilt en 6610