Telmore websms, rundspørge
Fra : Oros

Dato : 01-11-03 13:37

Hej folkens

Glad Telmore-bruger her, lige på nær det ene punkt ved Telmores hjemmeside
der hedder at man bliver logget af efter 15min. inaktivitet. Når man
benytter Telmore websms er det voldsomt irriterende at man måske lige laver
noget andet og der går de her 15-20min før man er tilbage i
explorervinduet/telmoresiden (mange gange afventer man jo også svar før man
skriver igen) Så kan man ellers flittigt skrive en god lang besked og når
man så trykker "send", så ryger man ud og får at man skal logge ind igen -
besked tabt. Flere gange kan jeg trods min ungdommelige hukommelse så komme
lidt i tvivl om hvorvidt jeg egentlig fik sendt den besked eller ej. Hvad
skrev man egentlig osv. Ikke mindst fordi processen for at komme ind til
websms kræver et par trin.

Er det bare mig eller oplever andre det samme? Jeg forstår ikke hvorfor den
inaktivitetstid skal være "så" kort som den er. Selvfølgelig er det
sikkerhed, men kunne det ikke lade sig gøre at lave lige nøjagtigt
websms-siden enten fri for tidsbegrænsning, eller sætte den op til måske en
halv time? Evt. noget med et flueben i sine indstillinger om at man
godkender og påtager sig ansvaret for at man ikke vil have en
inaktivitetstid på sin telmore side. Det er jo smart nok når folk bruger
deres telmore via fremmede computere, men man må gå ud fra at størstedelen
bruger deres computer i hjemme som ikke lige umiddelbart kan misbruges af
andre mennesker, er der noget andet sikkerhed jeg har misset her evt.? Jeg
ville lige høre den brede opfattelse før jeg skrev en "råd/oplysning/klage"
til telmore ang. dette. Jeg bruger den nemlig flittigt, men når man skal til
at logge ind og navigere sig frem til at afsende en sms stortset hver gang
man skal skrive hvis man ikke fyrer dem af som et maskingevær, er det næsten
nemmere at tampe løs på telefonen trods alt.

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Anders [8000]

Dato : 01-11-03 15:23

> Er det bare mig eller oplever andre det samme?

Har selv oplevet det samme. Er møg irriterende. Ku være rart hvis TellMore
lavde lidt det samme som CoolSMS med at man kan se hvem beskeden er sendt
til, samt om den er afleveret. Og ja, de 15 min skulle sættes op til 1 time
eller noget.

Fra : Stephan Vestergaard

Dato : 01-11-03 15:40

De kunne vel osse lave så man selv kunne vælge timeout'en

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-11-03 16:02

Oros wrote:

> Hej folkens

Hey :)

> Glad Telmore-bruger her, lige på nær det ene punkt ved Telmores hjemmeside
> der hedder at man bliver logget af efter 15min. inaktivitet. Når man

Ja og det er pissetræls

> [...]
> afsende en sms stortset hver gang man skal skrive hvis man ikke fyrer dem
> af som et maskingevær, er det næsten nemmere at tampe løs på telefonen

Send endelig en klage hvis det er.. jeg synes det er meget belastende, at
man skal til at logge ind igen, og som du selv siger, så har man glemt hvad
man skrev :-/

Lad os endelig få den "funktion" enten afskaffet, eller endnu bedre...
valgfrit!!

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Jochke

Dato : 02-11-03 19:33

Oros wrote:
> Hej folkens

Hej Oros.

Jeg føler med dig. Det mest optimale ville efter min mening være at der som
standard er den timeout på 15 min, men med mulighed for at indstille den
selv på sin personlige side.

Håber der er en fra Team Telmore der vil bringe forslaget videre.

Hilsen

En glad Telmore kunde.

/Jochke

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 02-11-03 21:08

"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> wrote:

> Så kan man ellers flittigt skrive en god lang besked og når
> man så trykker "send", så ryger man ud og får at man skal logge ind igen -
> besked tabt.

Telmore kunne lave det sådan, at man kunne fortsætte hvor man slap, hvis
man skriver password igen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-11-03 23:40

Niels Teglsbo skrev:

>Telmore kunne lave det sådan, at man kunne fortsætte hvor man slap, hvis
>man skriver password igen.

Jeg har med interesse fulgt tråden her, jeg kender selv til problemet
- men man skal jo huske sikkerheden!

Niels, du er da lige kommet med den smarteste/sikreste løsning. Det er
træls at "miste" den tekst man lige har skrevet, så hvis man ikke
behøver at gå til forsiden for at logge ind, men blot kan gøre det på
den aktuelle side (hvorefter ens tekst igen dukker op), så er den jo i
vinkel.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!