JBH
Fra : anders sørensen

Dato : 01-11-03 17:19

Angående JBH så er denne blevet politianmeldt af Fødevareregion Vejle,
i forbindelse med vores hunds død. Igennem samtlige klageinstanser har
JBH undladt at besvare deres spørgsmål. Derudover har det veterinære
sundshedsråd udtalt sig kritisk angående beh. af vores hund på 20.dagen.
Så vidt vides er det med pålæg om bøde på 3000 kroner. JBH er ikke
længere medlem af den danske dyrlægeforening, idet han blev pålagt at
betale 10.000
for at have bragt foreningen i dårligt lys. Derudover var der tale om en
yderligere
betaling, som JBH ikke ønskede at betale. Derudover har Fødevareregion
Vejle også politianmeldt JBH for "behandlingen" af en kat ( så vidt
vides fra Horsens ).

Med venlig hilsen
anders sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-11-03 18:18

Hej Anders!
Hvor er jeg ked af at høre om jeres hunds død Men for f...... da
hvor er jeg glad for at høre at han ikke er medlem af
Dyrelægeforeningen mere!

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte