Ikke i krithuset
Fra : Denise

Dato : 01-11-03 09:47

Blonde er godt nok ikke i krithuset for tiden. I går kom manden glad hjem
med en flot billede til sit nyindrettede computerværelse. Et stort billede
på vel 120 x 100 eller sådan ca. Han stillede det på skrå op at radiatoren
og forlod værelset. Pludselig lød der et brag og billedet var væltet og
glasset smadret. Blonde skulle jo se om han kunne stå på kanten. Og for at
vi skulle være sikker på det var ham, hylede han op samtidig, før han
piskede ud i løbegården hvor Dino allerede havde skyndt sig ud . Der så
manden godt nok stram ud i ansigtet og jeg måtte lige berolige ham lidt,
hihi. Så nu skal jeg ud og finde en glarmester så jeg kan få et nyt glas sat
i. Ja, de er jo eminente til at lave ulykker.

--
Hilsen Denise

Fra : Jørgen

Dato : 01-11-03 10:34

Ja tak, min har lige fundet ud af at han kan hoppe op på min 42" Panasonic
plasma... spørg lige om jeg er begyndt at få dårlige nerver?

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 02-11-03 13:09

I kan også gå ned i det lokale byggemarked og få skåret en plexiplade til
efter mål. Så er i også sikre på at det ikke smadrer igen .
Her er det ikke billeder der bliver smadret, men så stort set alt muligt
andet...

Hilsen Linda

Fra : Denise

Dato : 02-11-03 21:31

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fa4f3d9$0$4356$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> efter mål. Så er i også sikre på at det ikke smadrer igen .
> Her er det ikke billeder der bliver smadret, men så stort set alt muligt

Hej Linda
Det var jeg ikke klar over man kunne, men jeg kører lige forbi glarmesteren
i morgen og hører hvad det koster med rigtigt glas, det er jo det pæneste.

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 03-11-03 16:38

Ja, det blev jo lige 430 kr. med isætning hos den lokale glas-pusher. Og nu
er det hængt op, så tror jeg det går, ellers havde han plexiglas til ca. 500
kr.

--
Hilsen Denise