Sparcstation sat til salg
Fra : Kenneth Bernholm

Dato : 01-11-03 10:30

Jeg formoder, at subj. kunne interesse en folk herinde: Jeg har sat min
trofaste Sparcstation 5 til salg på dk.marked.privat.edb for kun 500,-

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 01-11-03 10:54

Kenneth Bernholm wrote:
> Jeg formoder, at subj. kunne interesse en folk herinde: Jeg har sat min
> trofaste Sparcstation 5 til salg på dk.marked.privat.edb for kun 500,-

Undskyld, men folk som er på udkik efter brugt edb udstyr kikker vel i
forvejen i benævnte gruppe - prøv at tænk på hvis alle som solgte brugte
computere også annoncerede herinde.

Ved godt at der er tale om en ikke-windows maskine - men alligevel.

Jørn

Fra : Kim Emax

Dato : 01-11-03 11:09

Jørn Hundebøll wrote:

> Undskyld, men folk som er på udkik efter brugt edb udstyr kikker vel i
> forvejen i benævnte gruppe - prøv at tænk på hvis alle som solgte
> brugte computere også annoncerede herinde.

Et eller andet sted kan jeg godt forstå mandens tankegang. Jeg har tidligere
set lignende posting omkring en server og har selv gået med tanken om at
spørge herinde, hvad der er godt og skidt og om nogen evt. lå inde med
noget, de ville af med. Jeg har holdt mig tilbage, da der jo er tale om
hardware snak, men det er nu alligevel så "nørde" specifikt at jeg sidder
med ideen om at snakken ville være mere relevant end i en hardware gruppe,
da jeg specifikt vil køre *nix på svinet, når jeg køber en

--
Take Care
Kim Emax - master|minds: http://www.masterminds.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-11-03 11:19

Jørn Hundebøll wrote:
> [...]
> computere også annoncerede herinde.
> Ved godt at der er tale om en ikke-windows maskine - men alligevel.

Folk der kun er på udkig efter brugt SPARC-udstyr kigger ikke i
dk.marked.edb.*, da kun 1 maskine ud af 5000 er en SPARC

Jeg synes det er 10-4 at man nævner det her..

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Kim Emax

Dato : 01-11-03 14:33

Hans Joergensen wrote:

> Folk der kun er på udkig efter brugt SPARC-udstyr kigger ikke i
> dk.marked.edb.*, da kun 1 maskine ud af 5000 er en SPARC

Min tanke...

> Jeg synes det er 10-4 at man nævner det her..

ja, ik? jeg prøver sgu lige at poste om der er en server til salg

> UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Sjovt, jeg havde en kollega i CyberCity for 5 år siden, der havde
nathuen.dk. Måtte lige kigge og faldt så over din OS side og din kommentar
om mod_perl: http://www.emax.dk/pics/fuck_mod_perl.jpg