Ie6sp1
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-11-03 19:19

Jeg har lige opdateret IE6 til sp1 + oktoberpatchen, og kan ikke længere se
ret meget på http://kmswww3.kms.dk/kortpaanettet/index.htm.

Kan I andre se mere end menuen og et par røde kryds eller er deres side
nede?

Jesper

Fra : Nikon D1 Fan

Dato : 01-11-03 19:35

Jesper Nielsen <jesniel@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> længere se ret meget på http://kmswww3.kms.dk/kortpaanettet/index.htm.
>
> Kan I andre se mere end menuen og et par røde kryds eller er deres

Det samme her, men ved ikke om siden er nede

--

Bjarne
Nikon D 1 fan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-03 19:47

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev :

>Kan I andre se mere end menuen og et par røde kryds eller er deres side
>nede?

Se spørgsmålet, der er postet lige før dit...

http://java.sun.com/webapps/getjava/BrowserRedirect?locale=en&host=www.java.com:80
--
Knud

Fra : arc@na

Dato : 01-11-03 21:43

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in

> http://java.sun.com/webapps/getjava/BrowserRedirect?locale=en&host=www.
> java.com:80

Jeg har lige installeret java fra dit link og rebootet - der er stadigvæk
kun tomme placeholders med røde kryds i.

arc@na
"I hate words." "Words suck." "If I wanted to read, I'd go to school."
Beavis & Butthead

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-11-03 21:50

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in message
> Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in

> Jeg har lige installeret java fra dit link og rebootet - der er stadigvæk
> kun tomme placeholders med røde kryds i.

Ditto

Fra : Nikon D1 Fan

Dato : 01-11-03 21:52

Jesper Nielsen <jesniel@yahoo.dk> wrote:
> "arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in message

> Ditto

ditto her

--

Bjarne
Nikon D 1 fan

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-11-03 21:48

On Sat, 1 Nov 2003 19:18:59 +0100, Jesper Nielsen wrote:

> [...]
> ret meget på http://kmswww3.kms.dk/kortpaanettet/index.htm.
>
> Kan I andre se mere end menuen og et par røde kryds eller er deres side

Næh... heller ikke med Opera 7.2 eller Firebird 0.7+ er der noget brugbart
på den side. Prøv den igen senere.

--
Mvh. Lars