Erfaringer med ECS L4S8A2
Fra : Stefan

Dato : 01-11-03 15:02

Hej

Jeg overvejer at købe et ECS L4S8A2, til at køre med en Celly 2,5ghz er der
nogle der har erfaringer med det kort?

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 17:16

Stefan wrote:

> Jeg overvejer at købe et ECS L4S8A2, til at køre med en Celly 2,5ghz er der
> nogle der har erfaringer med det kort?

ITbutikken.dk - vælg Bundkort - vælg ECS - hold musemarkøren over RMA/Info.
Mellem hvert femte og sjette ECS-bundkort er defekt eller bliver det
indenfor garanti-/reklamationsperioden.
Overvej igen, om det er et ECS du vil have.

Fra : Stefan

Dato : 01-11-03 19:15

Ok det havde jeg ikke opdaget, ØV, det var ellers det eneste jeg lige kunne
finde i den prisklasse med FireWire OB.

Stef

Fra : langaavej

Dato : 11-02-04 09:15

sidder i problemer til halsen,har bøvlet med det i næsten en uge nu ,så
nu ryger det ud,

http://www.kandu.dk/