PC genstarter
Fra : Michael

Dato : 01-11-03 17:48

hejsa min søns nye PC bliver ved med at genstarte, vi har slået den
automatiske genstart fra i XP, og nu kommer der så blå skærm med fejl kode
0X0000008ecoxc0000005,0X805583a5,0X00000000
håber der er nogen som kan hjælpe
MVH Michael

Fra : Deaster

Dato : 01-11-03 19:55

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> automatiske genstart fra i XP, og nu kommer der så blå skærm med fejl kode
> 0X0000008ecoxc0000005,0X805583a5,0X00000000

Hmm, den plejer vist også at skrive noget tekst øverst oppe ?

Deaster

Fra : lacrimosa

Dato : 01-11-03 21:18

> [...]
> automatiske genstart fra i XP, og nu kommer der så blå skærm med fejl kode
> 0X0000008ecoxc0000005,0X805583a5,0X00000000

Hejsa

Hvis den er helt ny bliver den nok ikke for varm men i kan jo se om
køler-profilen sider ordentligt fast på cpuén. Ellers hvis den her været på
nettet kan den have fået en virus som hvistnok hedder blaster som gør at
computeren genstarter heletiden. ellers må der vel være garanti på så man
bare kan få problemet fikset.

Fra : Michael

Dato : 02-11-03 18:40

hej ja der er selfølgelig garanti , men vi har købt delene hos ( SHG)og
samlet den selv hos hvordan mon det rent praktisk skal foregå
MVH Michael

Fra : lacrimosa

Dato : 02-11-03 23:10

> hej ja der er selfølgelig garanti , men vi har købt delene hos ( SHG)og
> samlet den selv hos hvordan mon det rent praktisk skal foregå
> MVH Michael

Hehe ok hvis i har samlet den selv så sørg for at alle ledninger sidder hvor
de nu skal (lav et check) ellers hvis den bliver for varm så skule den gerne
lukke ned hvistnok ikke genstarte, når i helt ind i windows?