Stepmotor til Okipage 10ex
Fra : Steen

Dato : 01-11-03 09:55

Hejsa

Jeg har en OKI printer Okipage 10ex, hvor en stepmotor er brudt sammen.

Stepmotoren har type betegnelsen:

KHL46ML07A
DC1.7v 2.90
7.5DEG./STEP

Er der nogen, som ved hvor jeg kan få sådan en?
Og hvad mon den koster?

- - -
Steen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-11-03 10:27

In article <3fa374ee$0$29375$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
steen@FJERNbzd.dk says...
> Er der nogen, som ved hvor jeg kan få sådan en?

Prøv 'Brd. Klee A/S'

http://www.brd-klee.dk/

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kristian Andersen

Dato : 01-11-03 13:38

"Steen" <steen@FJERNbzd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> DC1.7v 2.90
> 7.5DEG./STEP
>
> Er der nogen, som ved hvor jeg kan få sådan en?

Du kan købe den hos EET Nordic www.eet.dk

Varenummeret kan du finde på Oki´s hjemmeside www.oki.dk Vælg
supportcenter > find reservedel ...

Der er 2 stepmotorer ved siden af hinanden, de er ikke ens - sørg for at
bestille den rigtige.

--
Kristian

Fra : Steen

Dato : 01-11-03 17:35

"Kristian Andersen" <kristian_andersen@IngenSpamtdcadsl.dk.invalid> skrev i
en meddelelse news:3fa3a919$0$94880$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> supportcenter > find reservedel ...
>
> Der er 2 stepmotorer ved siden af hinanden, de er ikke ens - sørg for at

Mange tak for info.
Nu har jeg imidlertid repareret motoren. Akslen havde forskubbet sig og var
faldet ud af det bagerste leje. Jeg måtte bore og brække den fra hinanden,
men så kunne jeg bagefter samle den med superlim. Nu har jeg printet ca. 200
sider uden problemer. Mageløst.
Spørgsmålet er hvor længe den holder, men så ved jeg nu, hvor jeg kan købe
en ny. Tak skal du have.

Steen