Webhotel virker ikke !! HJÆLP mig, plz. !
Fra : Aggy

Dato : 13-04-01 23:17

Hejsa NG

Jeg har lige programmeret et website for en kunde. Kunden har i forevejen en
hjemmeside, nemlig janogsunnyboys.dk med eget webhotel.
Jeg fik koden og brugernavnet til deres webhotel og sletter så deres
nuværende hjemmeside og uploader min egen.
Da jeg har uploadet index.htm og alt andet virker det ikke. Jeg prøver
derfor med Index.htm og index.html men stadigvæk finder den ingen fil når
man går ind på domænet.

Det er en Unix server. Nogen idé om hvad der kan være galt?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen / Best Regards

Anders Lassen aka Aggy
lassenanders_@hotmail.com
http://www.0017webdesign.dk
http://www.mp3.com/digitalcreation

Fra : Aggy

Dato : 13-04-01 23:21

Siden som er uploadet til janogsunnyboys.dk kan findes på:
http://www.0017webdesign.dk/orkester

--

Aggy <dsl38495@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9b7trf$1com$1@news.cybercity.dk...

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-04-01 23:34

On Sat, 14 Apr 2001 00:21:28 +0200, dsl38495 wrote:

> Siden som er uploadet til janogsunnyboys.dk kan findes på:
> http://www.0017webdesign.dk/orkester

Er du sikker på du har lagt den det rigtige sted?

The requested URL / was not found on this server.
The requested URL /index.html was not found on this server.
The requested URL /index.htm was not found on this server.

Husk at unixen for det meste skelner mellem store og små
bogstaver. INdex.HTMl er altså _ikke_ det samme som index.html.

Mvh.

--
"Parents are reminded that first-years are not Adam Sjøgren
allowed their own broomsticks" asjo@koldfront.dk

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 13-04-01 23:36

Aggy wrote:

> Aggy <dsl38495@vip.cybercity.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9b7trf$1com$1@news.cybercity.dk...

> Siden som er uploadet til janogsunnyboys.dk kan findes på:
> http://www.0017webdesign.dk/orkester

Hej,

Lad venligst være med at xposte i så mange grupper (eller husk i det
mindste at sætte en fut) og prøv at tage et kig på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html .

Når det er sagt, så kan det måske hjælpe at vide at det øjensynligt
digiweb, som hoster. Du kan derfor måske finde noget hjælp på
http://www.digiweb.dk/ (måske under support -> ftp )

Det som jeg lige kunne komme på er:
- Du har ikke lagt filerne i den rigtige mappe (det ser ud til, at de
hos digiweb skal ligge i mappen HTDOCS)
- index-filen skal måske hedde default.htm (det er nok mere sandsynligt
på en windows server)
- Der er ikke givet læse rettigheder (det ville nok give en anden fejl)
- Dine filnavne indeholder store bogstaver

(Hvis du har en kopi af det gamle site, kan du jo se hvordan det så ud
der)

--
Lauritz

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 13-04-01 23:40

Aggy wrote:

> [...]
> Jeg fik koden og brugernavnet til deres webhotel og sletter så deres
> nuværende hjemmeside og uploader min egen.

Uden at tage backup? Tsk, tsk.

> Da jeg har uploadet index.htm og alt andet virker det ikke. Jeg prøver
> derfor med Index.htm og index.html men stadigvæk finder den ingen fil når
> man går ind på domænet.

http://janogsunnyboys.dk/index.html findes ikke. Har du lagt filerne i
det samme katalog som de forrige?
Hvis du ikke ved, hvor du skal lægge dem, så kontakt digiweb, som er din
udbyder.

--
Hroi Sigurdsson

Fra : Aggy

Dato : 14-04-01 00:50

Hejsa

Undskyld cross postingen, jeg var desperat. Har fundet ud af det, det var
fordi at man skulle lægge alt ind under /htdocs...strange...

GOD PÅSKE :)

--

Hroi Sigurdsson <hroi@asdf.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3AD78044.C1F00495@asdf.dk...

Fra : Mickey

Dato : 14-04-01 00:57

"Aggy" <dsl38495@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Undskyld cross postingen, jeg var desperat. Har fundet ud af det, det var
> fordi at man skulle lægge alt ind under /htdocs...strange...

egentlig ikke så underligt - det skal man rigtig mange steder!

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://www.susie.dk