Kan zombie-spændetrøje-håndværket kaldes "~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-03 07:13

Vi er alle tossede og bør nyttiggøre dette, eller bruge SELV-TERAPI jvf
følgende visdomsord

ALLE PILLER ER SYMPTOMBEHANDLING.

Jeg har en studiekammerat, der nu er Ferrosan-direktør, og han lyver at
lykkepiller leverer en manglende reservedel i serotonin-stofskiftet, - og
sammenligner med insulin mod sukkersyge !!! - men ingen psykiatere
postulerer at de berører ondets rod . Psykofarmaka er og bliver kortsigtet
løsning, så selv-indsigt er bedst.

"En meget stor dyd består i at dræbe sine lidenskaber. En større dyd, der
består i at afbalancere dem. Camus

"Målet er ikke enhed eller harmoni - det er skældsord for Nietzsche -målet
er at det fortrængte og problematiske kanaliseres over i noget
konstruktivt" Safranski

"Herre over sig selv er man,
når man kan leve af sine splittelser og bevidst omsætte deres energier i
vedvarende personlig vækst"Nietzsche

Sanity is a madness put to good uses, waking life is a dream controlled.
George Santayana

Noble deeds and hot baths are the best cures for depression.
Dodie Smith

Problemet er ikke at jeg er paranoid men at jeg ikke er paranoid nok
Woody Allen

The foolishness is a shrine of protection against the outside world
Peter Bamm

Look into the depth of your own soul and learn first to know yourself, then
you will understand why this illness was bound to come upon you and perhaps
you will thenceforth avoid falling ill. Sigmund Freud

To lie still and think little is the cheapest medicine for diseases of the
soul.Nietzsche

Hvis galningen fremturede i sin galskab, ville han blive vis.
William Blake

A man should not strive to eliminate his complexes, but to get into accord
with them: they are legitimately what directs his conduct in the world.
Sigmund Freud

Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N
Tel: 3586 1000, fax: 3586 1001
http://www.glistrup.com

Fra : Bamse

Dato : 29-10-03 07:28

Hvorfor poster du alle de citater?

Det kunne være mere interessant hvis du selv skrev noget man kunne
reflektere over.

-----------------

---

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-03 07:57

> Det kunne være mere interessant hvis du selv skrev noget man kunne
> reflektere over.
Jeg skriver _også_ en indledning selv, som man kan reflektere over

Men visdomsordene er godt tankegods for at læseren SELV kan afveje pro et
contra

Jeg ville ønske jeg selv kunne skrive kortfattet og fængende som fx
Nietzsche

Vigtigst er at en sag skal ses fra flere sider.