Vi shal have mere gang i den?
Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 09-10-03 19:35

Skal gruppen lukkes?

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 09-10-03 19:57

"Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> wrote in message
news:bm49o8$d6d$1@sunsite.dk...
> Skal gruppen lukkes?

Hvorfor skulle den det?

vh
Peter Hindsgaul

Fra : Emil Zeuthen

Dato : 10-10-03 02:33

Peter Hindsgaul wrote:
> "Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> wrote in message
> news:bm49o8$d6d$1@sunsite.dk...
>
>>Skal gruppen lukkes?
>

> Hvorfor skulle den det?

Den er tilsyneladende en katalysator for mavesurhed.

> vh
> Peter Hindsgaul

Med venlig hilsen
Emil Zeuthen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 10-10-03 07:28

"Emil Zeuthen" <emil_zeuthen@yahoo.com> wrote in message

> Den er tilsyneladende en katalysator for mavesurhed.

Der har du en pointe

vh
Peter Hindsgaul

Fra : Emil Zeuthen

Dato : 10-10-03 12:30

Peter Hindsgaul wrote:
> "Emil Zeuthen" <emil_zeuthen@yahoo.com> wrote in message

> Der har du en pointe

Jeg har ikke så få.

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 17-10-03 19:54

Peter Hindsgaul wrote:
> "Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> wrote in message

> Hvorfor skulle den det?
Fordi den er DØD!

Prøv selv at lave lidt statistik. En så død
gruppe som nærværende ville ikke kunne åbnes.
Derfor bør den vel lukkes?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 17-10-03 20:18

> Fordi den er DØD!
>
> Prøv selv at lave lidt statistik. En så død
> gruppe som nærværende ville ikke kunne åbnes.
> Derfor bør den vel lukkes?

Det vil sige at det er antallet af indlæg, der afgører om en gruppe kan
eksistere?
Hvis det er tilfældet er det vel Usenet der bør lukkes...

Venlig hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 17-10-03 21:24

Peter Hindsgaul wrote:
> "Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> wrote in message

> Det vil sige at det er antallet af indlæg, der afgører om en gruppe kan
> eksistere?
Ja?
Hvis gruppen har en aktivitet, der er lavere end mininimumsforventningen,
skal den vel lukkes?

> Hvis det er tilfældet er det vel Usenet der bør lukkes...
Ikke forstået!
Forklar!

> Venlig hilsen
> Peter Hindsgaul

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Kim C

Dato : 17-10-03 21:32

On Fri, 17 Oct 2003 22:24:06 +0200, Jørn Hedegaard Povlsen
<j_h_p@tiscali.dk> wrote:

>Ja?
>Hvis gruppen har en aktivitet, der er lavere end mininimumsforventningen,
>skal den vel lukkes?

Jeg kan fortælle dig at der er rigelig aktivitet herinde!

Hvis du endelig vil lukke en gruppe så kig på eks. dk.sport.squash
eller dk.sport.volleyball.

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 17-10-03 21:44

> Hvis gruppen har en aktivitet, der er lavere end mininimumsforventningen,
> skal den vel lukkes?

Hvad er minimumsforventningen? (Jeg ved godt hvad ordet betyder, det er
værdien jeg fisker efter)

> Ikke forstået!
> Forklar!

Hvis Usenets gruppers eksistensberettigelse afhænger af antallet af indlæg,
ser det ilde ud.

Venlig hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 17-10-03 21:54

Peter Hindsgaul wrote:
> "Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> wrote in message

> Hvad er minimumsforventningen? (Jeg ved godt hvad ordet betyder, det er
> værdien jeg fisker efter)

Forklar venligst!

> Hvis Usenets gruppers eksistensberettigelse afhænger af antallet af indlæg,
> ser det ilde ud.

Hvorfor?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 17-10-03 22:18

mininimumsforventningen,

Jeg fisker stadig

> Forklar venligst!

> Hvorfor?

Fordi kvantitet i sig selv ikke borger for kvalitet.

Og bortset fra, at jeg stadig gerne vil vide hvad minimumsforventningerne
til nærværende gruppe var, vil jeg ikke bruge yderligere tid på denne sag.
Jeg afventer med spænding om gruppen overlever.

Venlig hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Kim C.

Dato : 17-10-03 22:34

On Fri, 17 Oct 2003 23:18:00 +0200, "Peter Hindsgaul"
<peter@pfhjienrdnsdgeatutle.dk> wrote:

> [...]
>til nærværende gruppe var, vil jeg ikke bruge yderligere tid på denne sag.
>Jeg afventer med spænding om gruppen overlever.

Det behøver du ikke. Der er rigeligt med indlæg herinde, og "Jørn" vil
bare provokere.

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 17-10-03 23:14

Kim C. wrote:

> Det behøver du ikke. Der er rigeligt med indlæg herinde,
Det er der ikke!
> og "Jørn" vil
> bare provokere.
Provokere for hvad?

Måske du Kim C., forfatter af tre indlæg i dk.undervisning.folkeskole,
kan forklare, hvad du forventer ang. kvantitet/kvalitet i denne gruppe?

Hvordan definerer vi et nulpunkt?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 17-10-03 23:00

Peter Hindsgaul wrote:
> [...]
>

> Jeg fisker stadig

> indlæg,

> Fordi kvantitet i sig selv ikke borger for kvalitet.
Hvis du vil en oprette en gruppe kan det kun lade sig
gøre p.g. aktivitet.

Ang. nærværende gentager jeg, at ca. 60.000 folkeslolelærere,
ca. 600.000 børn og ca. 600.000 forældre ikke gider denne gruppe!
Gruppen har i flere år på det nærmeste at været
som en indeklemt brevklub for afdankedede lærere!
(hvor totalantallet af debaterende lærere er to!)
Lad os dog lukke klubben eller prøve at gøre det bedre!

Hvordan gør vi det bedre?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : J Hedegaard Povlsen

Dato : 17-10-03 23:42

Peter Hindsgaul wrote:
> [...]
>

> Jeg fisker stadig

> indlæg,

> Fordi kvantitet i sig selv ikke borger for kvalitet.

Det har du ret i.

Kvantiteten er p.t. og fortidigt to lærere.
Kvaliteten må du i d.f.b. selv tage stilling til.

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Brian Bo Jonstrup

Dato : 19-10-03 15:48

Hej

Tja, hvis vi tager efter antallet af indlæg, ser det vel ikke for godt ud,
slet ikke, hvis vi også skal vurdere på, hvor mange forskellige
personer(IP-addresser), der deltager. Jeg gentager gerne, at jeg synes,
dette er en god gruppe. Hvis man som "nyankommet" stiller et spørgsmål, får
man altid svar igen fra kompentente lærere. Om disse er afdankede eller ej,
ligger uden for mit vurderingsfelt.

Mvh. Jonstrup.

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 19-10-03 19:05

"Brian Bo Jonstrup" <jonstrup@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
får
> man altid svar igen fra kompentente lærere. Om disse er afdankede eller

Stol du blot på svarene. At der er lidt lidt krakilsk "støj" i gruppen skal
du ikke lade dig gå på af. De væsentlige spørgsmål og emner bliver behandlet
meget seriøst.

Jeg kan indirekte konstatere, at JHP nu heller ikke kan tælle, når han mener
at antallet af deltagende lærere er to.
(Han er aldeles ufrugtbar og vil fortsat og fast være i mit kill-filter).
Mit råd er, at du gør som jeg, så er gruppen helt fin!
Se blot på antallet af deltagere i de fagligt/pædagogisk spørgende og
rådgivende tråde.

venlig hilsen Niels Aage Schmidt