Rygter om misbrug af Imei nr
Fra : helloo.dk

Dato : 31-10-03 19:19

Jeg har hørt fra flere og flere personer at de ikke vil sende deres imei nr.
ud via mail da der er flere derude som bruger disse nummere på stjålne
telefoner. Og derfor får "de" (kunderne) problemer med deres egen telefon
når der florere flere telefoner med det samme Imei nummer. Er der andre som
har hørt noget mere bestemt om disse folk som skulle samle disse Imei
nummere ind??

Grunden jeg spørger er jo at jeg jo som de fleste herinde ved at jeg laver
gratis unlock på alle DCT4 telefoner og dette gør jo blot at jeg ikke har så
travlt som jeg måske kunne have haft det. Men hvis dette er tilfældet vil
det jo også gå ud over DCT3 telefonerne med de koder der bliver regnet ud
der.

Så hvad gør vi så??

Hilsen Dan

--