Unlock af Simens C60, TDC
Fra : Martin Skafte

Dato : 31-10-03 16:05

Tilbud ønskes ! !

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-10-03 16:23

Martin Skafte skrev:

>Tilbud ønskes ! !

Jeg ønsker at du bruger den rigtige gruppe:

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Martin Skafte

Dato : 31-10-03 17:28

OG JEG ØNSKER, AT DU OMGÅENDE FÅR FJERNET NEDENSTÅENDE "SPAM" ! ! !

NOKIA UNLOCK på www.webwebweb.dk kan unlocke ALLE nyere Nokia telefoner -
pris ; 40,00
eller med kabel 80,00 incl. moms ! !

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 17:49

"Martin Skafte" skrev i en meddelelse
> OG JEG ØNSKER, AT DU OMGÅENDE FÅR FJERNET NEDENSTÅENDE "SPAM" ! ! !

Denne her gang havde hr. hedegaard nu ret.... skafte , med andre ord... smut
i den rigtige ng. hvis du tror at der en nogen der vil handle med dig !

--
MVH.
Anders Skalsted

www.dinunlocker.dk

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 31-10-03 18:17

"Martin Skafte" <skafte@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> OG JEG ØNSKER, AT DU OMGÅENDE FÅR FJERNET NEDENSTÅENDE "SPAM" ! ! !

> [...]

Er du fuld eller er du d....... end andre folks børn: Hvor spammer han!
Og lige til noget andet: hvor seriøst når en der forsøger sig som unlocker
ikke ved at det hedder en IMEI og ikke IMIE kode!!!

Jess Møller

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-11-03 16:24

Martin Skafte skrev:

>OG JEG ØNSKER, AT DU OMGÅENDE FÅR FJERNET NEDENSTÅENDE "SPAM" ! ! !

Læs http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

PS! Din signatur bør indledes/startes/markeres med "-- " - ligesom min
herunder.

Venligst,
Lasse Hedegaard